BANCI | Educatie financiara

BRD nu a inchis contul timp de 7 ani, desi nu l-am utilizat. Ce pot sa fac?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-06-05 21:48

"Acum zece ani, in 2006, am deschis un cont la BRD in care mi se depunea salariu....pana in 2009 am utilizat acel cont care avea si o limita de credit. Dupa ce am achitat limita de credit nu am mai utilizat acel cont, eu imi aduc aminte ca l-am inchis....dar astazi , imi ajunge o scrisoare de la BRD in care mi se precizeaza ca trebuie sa-mi achit suma restanta....cu alte cuvinte contul nu a fost inchis, in acelasi timp banca luand din limita de credit....ajungand in 2016 cu -2000 Ron.....

Cum este posibil ca timp de 7 ani banca a utilizat banii fara sa ma anunte....cand nu au avut banii mi-au trimis scrisoare. Banca fata de clienti nu are nicio responsabilitate....nu trebuie sa te anunte? Adica nu este un an, sunt 7 ani......", se plange un cititor al site-ului Reclamatiibanci.ro, dedicat rezolvarii problemelor dintre banci si clientii acestora.

Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

Am intrebat reprezentantii BRD care este procedura bancii in astfel de cazuri, iar raspunsul a fost urmatorul:

- contul curent, cardul, limita de credit aferenta unui cont de salariu sau nu (Descoperit Autorizat de Cont – DAC) sunt produse de sine statatoare, fiecare cu contractul lui;

- astfel, daca de exemplu clientul preda bancii cardul, nu inseamna ca automat vor fi inchise si celelalte produse: cont, DAC;

- pentru ca acest lucru sa se intample, clientul trebuie sa comunice bancii care ii sunt intentiile si sa completeze cereri de inchidere cont si limita de credit (comunicarea client – banca este esentiala, pentru ca altfel mergem doar pe intentii);

- in lipsa acestor instructiuni scrise din partea clientului, banca nu poate inchide produsele

Vezi aici raspunsul complet

Probleme cu banca? Scrie-ne aici si te ajutam

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  comisioane cont bancar  cont bancar  Reclamatiibanci.ro  

Comentarii

Cernatescu Florina Bianca
Cont brd
Buna ziua acum 6 an am avut card la brd in care imi intra alocația după ce am facut 18 ani am mers am inchis cardul după ceva timp am primit mesaj pe telefon ca am o sumă de platit de ce trebuia si contul inchis?

Cernatescu Florina Bianca
Cont brd
Buna ziua acum 6 an am avut card la brd in care imi intra alocația după ce am facut 18 ani am mers am inchis cardul după ceva timp am primit mesaj pe telefon ca am o sumă de platit de ce trebuia si contul inchis?

Cernatescu Florina Bianca
Cont brd
Buna ziua acum 6 an am avut card la brd in care imi intra alocația după ce am facut 18 ani am mers am inchis cardul după ceva timp am primit mesaj pe telefon ca am o sumă de platit de ce trebuia si contul inchis?

Cernatescu Florina Bianca
Cont brd
Buna ziua acum 6 an am avut card la brd in care imi intra alocația după ce am facut 18 ani am mers am inchis cardul după ceva timp am primit mesaj pe telefon ca am o sumă de platit de ce trebuia si contul inchis?

Vasile Pop Coman - Bancherul.ro
cont BRD
Cardul are un cont atasat si practic se poate inchide doar cardul, iar contul sa ramana activ. Insa banuiesc ca dumneavoastra atunci cand ati cerut inchiderea cardului ati vrut sa inchideti inclusiv contul. Pentru rezolvarea problemei, trebuie sa faceti o reclamatie la BRD, in care sa va plangeti de faptul ca nu vi s-a inchis si contul, ci doar cardul.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Ferratum mi-a cesionat creditul si mi-a pus poprire fara instiintare. Este legal?

„Buna seara, Am luat un imprumut de 5000 lei de la ferratum bank si nu l am mai putut plati din cauza dobanzii foarte mari. Creditul a fost cesionat catre Svea nu am primit nicio instiintare sau somatie plata , am primit direct poprire salariu .In detalii

Am primit un telefon pentru actualizarea aplicatiei YOU BRD si am fost fraudat. Cum pot sa recuperez banii?

„Mi-a fost fraudat contul la BRD prin aplicația you brd. Am primit un telefon,crezând că este de la brd,să-mi actualizeze aplicația you brd, și în acest timp mi-au fost transferați din cont 88000 lei în doua tranzacții. După detalii

Ai codul PIN al cardului in telefon? Risti sa-ti pierzi banii!

Te-ai intrebat vreodata ce se intampla daca pierzi sau ti se fura cardul, iar odata cu el si portofelul sau telefonul, in care ai si codul PIN? Raspunsul, din pacate, este de rau augur. Risti sa pierzi banii de pe card, daca hotul gaseste PIN-ul in telefon si retrage banii de pe card, detalii

Finopro imi cere 17.500 de lei pentru un credit exigibil anticipat de 2.500 de lei la Credius! Ce pot sa fac?

„Buna ziua. Am si eu o problema. Acum un an de zile, am facut un credit de nevoi personale la Credius IFN. Acesta a fost in valoare de 2500 de lei ( din care 500 de lei taxa de analiza ) . Am platit cateva rate, dupa care am ramas fara serviciu, iar plata ratelor a devenit detalii

 



 

Ultimele Comentarii