BANCI | Ultima Ora

Biletele de tren CFR cumparate online si platite cu un card MasterCard sau Maestro sunt cu 15% mai ieftine decat la casa de bilete

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-11-29 10:15

MasterCard deruleaza o promotie valabila in cursul lunii decembrie, prin care biletele de tren cumparate online si platite cu un card MasterCard sau Maestro sunt cu 15% mai ieftine fata de pretul de la casa de bilete.

Comunicatul de presa MasterCard:

In luna cadourilor, preturi pe masura – MasterCard si CFR Calatori reduc cu 15% pretul biletelor de tren cumparate online

- Promotia este valabila intre 1-31 decembrie 2012 pentru biletele achizitionate online cu orice card MasterCard sau Maestro

Bucuresti, 29 noiembrie 2012 – CFR Calatori si MasterCard anunta o noua campanie promotionala din seria „Amintiri frumoase cu trenul, fara timp pierdut la coada”, care va avea loc in perioada 1-31 decembrie 2012. Pe parcursul ultimei luni din an, biletele cumparate online si platite cu un card MasterCard sau Maestro sunt cu 15% mai ieftine. Reducerea se aplica la pretul de vanzare de la casa de bilete, 5% fiind acordata de CFR Calatori, iar 10% de MasterCard.

Pentru a accesa oferta promotionala, posesorii unui card MasterCard sau Maestro trebuie sa intre pe site-ul www.cfrcalatori.ro, la sectiunea „Cumparare bilete” si sa-si inregistreze un cont. Dupa ce au completat toate datele necesare, acestia aleg destinatia si confirma plata cu cardul prin serviciul E-Commerce oferit de Raiffeisen Bank. La final, clientul primeste pe e-mail varianta electronica a biletului, care nu este obligatoriu de tiparit, pentru ca identificarea in tren are loc pe baza ID-ului de bilet sau a buletinului de identitate.

„Parteneriatul cu CFR Calatori a devenit deja traditional pentru MasterCard, iar de la prima campanie, de anul trecut, numarul biletelor vandute astfel a crescut substantial”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, in cadrul MasterCard Europe. „Cred ca succesul acestor initiative are o explicatie simpla: suntem din ce in ce mai constienti de cat de pretios este timpul nostru si nu ne mai permitem sa-l pierdem stand la cozi, fie ca e vorba de bilete pentru transportul in comun sau de cumparaturi in supermarketuri. In decembrie, cand presiunea pregatirilor – de vacanta si de sarbatori – este si mai mare, comertul online vine cu argumente imbatabile: usurinta in utilizare, confort, siguranta, si, in plus, de cele mai multe ori, cu oferte speciale”, a incheiat Gabriel Ghita.

“Cumpararea online a biletului de tren este deja obisnuita in randul unui segment tot mai mare de pasageri. Este o varianta simpla si rapida - la indemana oricui are conexiune la internet - cu atat mai utila in contextul perioadei de sarbatori. Pe langa facilitatea de a-l cumpara online, clientii nostri beneficiaza de o reducere substantiala. Iata o invitatie a CFR Calatori pentru a utiliza trenul la plecarea in vacanta!”, a afirmat Stefan Roseanu, Director General S.N.T.F.C. “CFR Calatori” – S.A.

Serviciul Bilete CFR online/e-commerce este oferit de CFR Calatori si Raiffeisen Bank. Pe site-ul www.cfrcalatori.ro, toti cei interesati pot gasi mai multe informatii despre utilizarea sa si despre oferta lunii decembrie, valabila pentru cardurile MasterCard si Maestro.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii