BANCI | Ultima Ora

Banca Comerciala Carpatica a inregistrat un profit brut de 11,96 mil. lei in S1 2012

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-08-14 16:24

In primul semestru din 2012, Banca Comerciala Carpatica a inregistrat un profit brut de 11,96 mil. lei, anunta banca intr-un comunicat.

In perioada similara a anului 2011, banca a consemnat o pierdere bruta de 8,39 mil lei.

Activele totale ale bancii au crescut cu 35,45% fata de 31.12.2011, de la 3.870,27 mil. lei la 5.242,35 mil. lei la 30.06.2012.

Activitatea de creditare si-a continuat cresterea inceputa in anul 2011. Astfel, in primul semestru 2012 creditele noi acordate persoanelor fizice au avansat cu 51,5% fata de perioada similara a anului precedent, de la 23,52 mil lei, la 35,64 mil lei, iar cele acordate persoanelor juridice de la 122,8 mil lei la 30.06.2011, la 270,4 mil. lei la 30.06.2012, respectiv cu 120%. Soldul net al creditelor a crescut cu 9% fata de 31.12.2011, de la 1.061 mil. lei la 1.157 mil. lei.

Depozitele clientelei nebancare au cunoscut o crestere cu 1,8% comparativ cu 31.12.2011, de la 2.171 mil. lei, la 2.211 mil. lei.

La 30 iunie 2012, solvabilitatea bancii se situa la 11,25%, iar raportul credite acordate /depozite atrase avea valoarea de 0,588.

In primul semestru al anului 2012, Banca Comerciala Carpatica si-a concentrat eforturile in vederea fidelizarii clientilor, prin imbunatatirea calitatii serviciilor, dar si prin dezvoltarea portofoliului de produse destinate atat clientilor persoane fizice, cat si clientilor persoane juridice.

In primele 6 luni, Banca a imbunatatit oferta de produse prin lansarea:

•Cardului Mastercard cu display destinat companiilor, un produs inovativ pe piata bancara romaneasca, care asigura accesul la aplicatia de Internet Banking a bancii – BCC e-Smart
•Creditului ACUM destinat persoanelor juridice pentru finantarea nevoii de capital de lucru acordat pe termen foarte scurt, pentru asigurarea necesarului de finantare generat de decalajul dintre momentul efectuarii platilor prin ordin de plata si termenul de incasare a acestor plati aflate in circuitul de decontare in conturile deschise la Banca
•Creditului pentru nevoi medicale destinat persoanelor fizice.
Pentru a veni in sprijinul clientilor prin accesul facil la serviciile oferite de banca, Banca Comerciala Carpatica a lansat in luna mai 2012 platforma online www.carpaticaonline.ro, un microsite care prezinta informatii despre serviciul de Internet Banking – BCC e-Smart, precum si aplicatia Mobile Token care are aceleasi functii ca si dispozitivul digipass sau cardul Mastercard e-Smart.

Ca o recunoastere a eforturilor bancii de a satisface nevoile clientilor prin produse si servicii de calitate, banca a primit in cadrul celei de-a II – a editii a Forumului National de Agricultura Premiul pentru adaptarea continua a produselor destinate agriculturii la nevoile clientilor, iar in cadrul celei de-a XIII-a editii a Cards Forum & New Banking Technologies, Premiul pentru impunerea celor mai moderne tehnologii in industria cardurilor.

Incepand cu 01 ianuarie 2012, Banca Comerciala Carpatica intocmeste situatiile financiare conform Standardelor Internationale de Raportare Financiara (IFRS).

La 30.06.2012 banca avea un numar de 152 unitati din care: 57 de sucursale, 79 agentii si 16 puncte de lucru. Deasemenea, functionau 232 ATM-uri si 33 ASV-uri.

Banca Comerciala Carpatica este o institutie financiara cu capital social majoritar romanesc, ale carei actiuni sunt listate la categoria intai a Bursei de Valori Bucuresti.

Banca Comerciala Carpatica a fost infiintata la Sibiu in data de 15 iulie 1999. In prezent, Banca detine o retea teritoriala vasta acoperind toate judetele tarii si Bucuresti. Produsele si serviciile financiare oferite de BCC sunt dintre cele mai diversificate si adaptate cerintelor clientilor persoane fizice, IMM-uri si Corporatii. BCC promoveaza inteligenta autohtona, capitalul uman si financiar, dovedind transparenta, operativitate si flexibilitate in rezolvarea problemelor partenerilor sai de afaceri.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii