ASIGURARI | Profil

Allianz anunta parteneriatul cu echipa de Formula 1TM MERCEDES GP PETRONAS

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-02-03 11:18

• Liderul mondial în asigurări auto, Allianz, îşi exprimă angajamentul faţă de siguranţa în trafic punându-şi logo-ul pe echipamentele de siguranţă ale autovehiculelor
• Noul parteneriat subliniază dedicarea Allianz faţă de industria auto

Allianz anunţă noul parteneriat cu echipa de Formula 1TM MERCEDES GP PETRONAS. Parteneriatul scoate în evidenţă angajamentul Allianz faţă de siguranţa în trafic, Formula 1TM, precum şi faţă de industria auto în ansamblul său.

“O conştientizare mai puternică a riscurilor înseamnă un stil de condus mai prudent şi prin urmare mai puţine accidente, iar în final, mai puţine pagube” afirmă Joseph K. Gross, Director global Group Market Management în cadrul Allianz SE. “În întreaga lume mor zilnic în accidente rutiere 3.000 de persoane, în vreme ce în jur de 30.000 de persoane suferă răni grave. În calitate de asigurător pentru aproximativ 50 de milioane de autovehicule la nivel global, Allianz are un interes legitim în direcţia reducerii frecvenţei şi gravităţii accidentelor. Prin angajamentul său faţă de Formula 1TM, Allianz poate crea conexiuni între siguranţa şoferilor de Formula 1 şi siguranţa de zi cu zi a şoferilor obişnuiţi, peste tot în lume”.

Allianz doreşte să coopereze cu MERCEDES GP PETRONAS pentru o serie de aspecte legate de siguranţă. Începând cu primul sezon de pre-testare, la Valencia, din 1 februarie, logo-ul Allianz se va găsi pe două dintre principalele echipamente de siguranţă: sistemul de susţinere a capului şi a gâtului (HANS) şi pe centurile de siguranţă ale maşinilor. În plus, cei doi parteneri vor lucra împreună la un program de informare pe tema siguranţei în trafic, ce va fi difuzat în întreaga lume.

Cele două branduri sunt déjà aliniate vizibil pe pistele de curse din toată lumea prin brandingul Allianz de pe maşina oficială - Safety Car Formula 1TM şi prin cel de pe ambulanţa prezentă la cursele de Formula 1, ambele autovehicule fiind oferite de Mercedes-Benz.

“Nimeni nu şi-a afişat logo-ul pe Safety Car şi pe ambulanţă înaintea Grupului Allianz” afirmă Gross. “Acest angajament vizibil faţă de siguranţa în trafic este foarte important pentru noi, reprezentând totodată un semnal pe care îl transmitem celor 75 de milioane de clienţi ai noştri din întreaga lume”.

Angajamentul Allianz faţă de siguranţa în trafic include centrul de cercetare Allianz Center for Technology (AZT), care de peste 70 de ani oferă un sistem de management al riscului de succes, precum şi cercetări concentrate asupra accidentelor şi a pagubelor atât Grupului Allianz, cât şi industriilor auto şi a asigurărilor. “La fel ca MERCEDES GP PETRONAS, Grupul Allianz este interesat de toate aspectele ce ţin de siguranţa în trafic şi vede beneficiul potenţial dintr-un schimb reciproc între echipa de Formula 1, producătorul auto Mercedes-Benz şi asigurătorul auto Allianz”, a continuat Joe Gross.

“Parteneriatul dintre Allianz SE şi MERCEDES GP PETRONAS scoate în evidenţă cooperarea strânsă pe care o avem cu industria auto” consideră Karsten Crede, director al diviziei Global Automotive din cadrul Allianz.

La finalul anului 2009 Allianz a creat o nouă structură în cadrul Grupului, Global Automotive, specializată în cooperarea cu producătorii auto, cu furnizorii de piese de schimb şi cu dealer-ii auto. În lume, Allianz are peste 25 astfel de parteneriate importante, inclusiv o colaborare cu Daimler Insurance Services GmbH.

Ross Brawn, şeful echipei MERCEDES GP PETRONAS comentează: “Suntem bucuroşi să îi urăm bun venit noului nostru partener, Allianz, în echipa de Formula 1 MERCEDES GP PETRONAS, acum când vom începe programul de testare din pre-sezon. Allianz s-a implicat în Formula 1 de câţiva ani şi a făcut o treabă excelentă în ceea ce priveşte promovarea siguranţei în trafic prin campaniile lor de marketing. Siguranţa este fundamentală în sportul nostru şi prin orice inovaţie care duce la creşterea siguranţei în Formula 1 există posibilitatea creşterii siguranţei în trafic pentru şoferii de pretutindeni.”

“Aşteptăm într-adevăr cu nerăbdare să îi urăm bun venit Grupului Allianz ca partener al echipei noastre” afirmă Norbert Haug, Vicepreşedinte al Mercedes-Benz Motorsport. Acesta a continuat: “De la inventarea automobilului cu 125 de ani în urmă, Mercedes-Benz a fost mai presus de orice un pionier în tot ceea ce ţine de siguranţă în interiorul şi în afara autovehiculului şi a făcut şi va continua să facă progrese decisive în privinţa aspectelor ce ţin de siguranţă. Această ambiţie se potriveşte Grupului Allianz şi dorim ca împreună să scoatem în evidenţă acest lucru prin parteneriatul nostru de la Formula 1”
Allianz a fost partener al Formulei 1TM din anul 2000, fiind până de curând partenerul AT&T Williams. Acest parteneriat de succes s-a încheiat în anul 2010.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, și Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătorește anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcționat peste 500.000 de euro pentru susținerea diverselor proiecte de protecție a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct și iStoma anunță un parteneriat prin care și-au propus să faciliteze accesul populației la servicii medicale, așa încât clienții pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din țară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat și în al doilea trimestru performanța primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Evoluția pozitivă a fost susținută de creșterea portofoliului de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii