BANCI | Interviu

Adrian Vasilescu, BNR: Bancherii cer modificarea modului de evaluare a garantiilor imobiliare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2008-11-28 11:23

Bancherii doresc sa obtina de la BNR o modificare a modului de evaluare a garantiilor imobiliare la creditele de retail si a matricei riscurilor prin care se stabileste gradul maxim de indatorare permis pentru un client, afirma Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului BNR.

El a explicat ca BNR le cere bancilor sa judece diferit garantiile ipotecare, in functie de tipul imobilului care este adus in garantie - daca este vorba despre casa in care clientul locuieste, de o casa "de vacanta" sau de un imobil cumparat in scopuri investitionale.

"Casa in care clientul locuieste este o garantie tare. Celelalte sunt garantii mai putin tari, mai ales ca am vazut evolutia din SUA", a spus Vasilescu, citat de Ziarul Financiar.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Revolut, acuzata de clienti ca permite fraude online. Banca le raspunde ca sunt fraude autorizate si ca vina este a Meta

Mai multi cititori ni s-au plans ca au fost victimele unor inselatorii online prin tranferuri din contul Revolut, fara ca banca sa poata depista fraudele. Revolut a refuzat sa-si asume responsabilitatea pentru fraudele online ( detalii

Cum ne pregatim de cresterea taxelor de anul viitor: economisim, reducem gradul de indatorare, tinem legatura cu banca

Anul viitor am putea asista la creșterea unor taxe și la impozite mai mari pentru proprietăți, avertizează invitații podcastului găzduit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Rata la credite nu trebuie sa depaseasca 25% din venituri

• Acum, mai mult ca niciodată, clienții se așteaptă la practici responsabile din partea băncilor. Oamenii vor rate corecte, transparență, empatie • Sfătuim clienții să nu se îndatoreze până la limita maximă de 40% detalii

Bancile nu trimit clientilor linkuri si nu le cer date personale

În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie să arate simplitate în comunicare și înțelegere pentru consumatori, se arata intr-un comunicat al CSALB, in care se adauga: Pe de altă detalii

 



 

Ultimele Comentarii