BANCI | Ultima Ora

Sf. Valentin l-a batut pe Mos Craciun la cumparaturile cu cardul pe internet

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2008-02-15 12:01

Conform datelor GECAD ePayment, pentru prima oar numrul cumprturilor prin card bancar prilejuite de Ziua ndrgostitilor a depsit vnzrile din luna decembrie, se arata intr-un comunicat al companiei.

Astfel, n magazinele online care folosesc solutia ePayment, romnii au cumprat n perioada 15 ianuarie-14 februarie cu 21% mai mult decat n luna decembrie, fiind nregistrat un total de 40.400 tranzactii. Comparativ cu aceeasi perioad a anului trecut, numrul vnzrilor de Sf. Valentin s-a dublat.

“Anul acesta ne-a rezervat cteva suprize. Vnzrile n ultimele 30 de zile au depsit luna decembrie. n conditiile n care nu foarte multe magazine s-au pregtit special pentru aceast srbtoare. Am observat, ntr-adevr, cteva promotii reusite si cteva “vitrine” deosebite, la magazinele mai mari, dar cred c s-ar fi putut mai mult. Astfel de “srbtori” sunt ocazii foarte bune pentru magazinele mici s atrag si chiar s fidelizeze cumprtori”, afirm Laurentiu Ghenciu, Director de Vnzri GECAD ePayment.

Pentru a profta la maxim de astfel de evenimente, comerciantii ar trebui s nceap pregtirile cu aproximativ o lun nainte, s conceap oferte speciale, s modifice design-ul site-ului pentru a se potrivi cu ocazia respectiv, s implementeze o strategie de promovare inteligent si, cel mai important, s se asigure c au stocuri suficiente si capacitate de livrare. Cele mai multe plngeri ale cumprtorilor se refer la infrastructura logistic deficitar a multor magazine online.

Conform oficialului companiei, principalul motiv pentru cresterea de anul acesta este progresul nregistrat anul trecut cnd piata a atins 35 milioane Euro si cresterea ncrederii publicului n aceast metod de plat. “Ca urmare, am constat si cresterea valorii medii a tranzactiei.”, cotinu Laurentiu Ghenciu. Astfel, dac n perioada srbtorilor de iarn 2007, valoarea medie a unei tranzactii s-a ridicat la suma de 72 euro, n perioada 15 ianuarie-14 februarie, aceasta s.a apropiat de 84 euro.

n SUA, valoarea medie a cumprturilor de Sf Valentin este de 123USD, conform estimrilor National Retail Federation (NRF). Conform aceleiasi institutii ns, pentru prima oar piata a stagnat n momentul apropierii unei srbtori, reprezentantii ei declarnd c vnzrile din 2008 vor fi similare cu cele nregistrate n ianuarie-februarie 2007. Principalul motiv ar fi, conform studiului ntreprins de NRF, dorinta americanilor de a nlocui cadourile cu alte modalitti de a petrece ziua de 14 februarie. Astfel, 48% dintre cei intervievati au declarat c vor opta pentru o sear n oras sau un weekend n afara orasului. n ceea ce priveste produsele, cele mai cutate au fost bomboanele, florile, cupoanele cadou, cosmeticele, articolele de mbrcminte si felicitrile.

n Romnia, cuplurile au profitat de ofertele agentilor economici din domeniul turismului si transporturilor, acestea avnd o pondere de 32% n totalul vnzrilor. Sunt urmate la distant de produse electronice mici, cu o pondere de 8% si de produse specifice evenimentului cu o pondere de 6%.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii