www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Banca Transilvania, prin Clubul Intreprinzatorului Roman, sustine conferinte de training pentru antreprenori

Autor: Bancherul.ro
2012-09-25 15:48
Clubul Întreprinzătorului Român (CIR), o fundatie a Bancii Transilvania, are agenda plină pentru ultima parte a acestui an: 35 de sesiuni de training în 21 oraşe din ţară, pentru susţinerea dezvoltării antreprenoriatului şi abilită ților manageriale ale celor care coordonează IMM-uri, angajaților care doresc să se perfecționeze sau persoanelor care doresc să se lanseze în afaceri, anunta banca.

Cerinţa este ca aceştia să fie membri ai CIR, iar înscrierea se poate realiza simplu şi gratuit, accesând site-ul Clubului, www.btclub.ro (http://www.btclub.ro/cir/Inscriere_in_Clubul_Intreprinzatorului_Roman.html).

În această săptămână vor fi organizate 3 sesiuni de formare în domeniul antreprenorial, susţinute de prof.univ.dr.Vasile Puşcaş, fost Negociator-Șef al României cu Uniunea Europeană. Acestea au ca tematică “Managementul crizei și conflictului”, participanţii având ocazia să-și formeze competențele necesare pentru a opera în mediul de afaceri din România sau din alte ţări din Europa. Sesiunile de training vor avea loc în Târgu Mureş, joi, 27 septembrie a.c., orele 9.00 – 14.00, la Hotelul Black Lord; în Braşov, joi, 27 septembrie a.c., orele 15.30 – 20.30, la Hotelul Pantex și în Sibiu, vineri, 28 septembrie, orele 9.30 – 14.30, la Hotelul Ibis. Prof.univ.dr.Vasile Puşcaş afirmă: “Este timpul ca antreprenorii să vină cu inițiative, să identifice orice oportunitate, chiar dacă trecem printr-o perioadă de criză economică prelungită. In plus, trebuie să aibă curajul să înfrunte şi să gestioneze provocările pe care le pot întâlni la orice pas”.

CIR estimează că, până la finalul anului, 1.000 de întreprinzători locali vor participa la cursurile oferite de Club, gratuit, tematica fiind de interes - de la Strategie şi antreprenoriat, Gestiunea financiară a afacerii, Managementul dezvoltării afacerii, Acces la finanţare, Sisteme IT pentru dezvoltarea afacerii, Managementul conflictului, până la Managementul resurselor umane. Acestea sunt susţinute, de asemenea, de consultanţi ai companiilor partenere proiectului, şi anume: SC TMI Training & Consulting SRL – care are ca obiect de activitate instruirea şi consultanța managerială, SC GEA Strategy & Consulting SA – specializată în consultanță şi evaluare strategică a firmelor, respectiv SC Go Plan SRL – companie care oferă servicii de consultanță pentru afaceri şi management, în vederea accesării fondurilor europene.

Oraşele în care vor fi organizate cursuri până la finalul anului sunt următoarele: Arad, Bacău, Baia Mare, Braşov, Brăila, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Deva, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş şi Timişoara.

Sesiunile de training se desfăşoară în cadrul proiectului “Competențe manageriale în poli de creştere şi dezvoltare şi Antreprenoriat de viitor în poli de competitivitate”, cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007–2013. Valoarea totală a acestuia este de 1,5 milioane euro. In total, proiectul cuprinde 150 de sesiuni de training pentru antreprenori din diverse oraşe din ţară şi se va desfăşura până în luna ianuarie 2014. Startul a fost dat la începutul acestui an, iar până acum peste 500 de antreprenori au beneficiat de 15 cursuri, organizate în tot atâtea localităţi.

Clubul Întreprinzătorului Român este o fundaţie a Băncii Transilvania, fundaţie înfiinţată în anul 2006, în Cluj-Napoca, pentru a susţine antreprenorii români, prin servicii şi acces la educație şi informație specializată. În cei aproape 6 ani de activitate, Clubul a organizat peste 500 de programe de formare pentru antreprenori. In plus, în tot acest timp, în Club s-au înscris peste 16.000 de membri, care beneficiază gratuit de consultanță, instrumente de educaț
ie antreprenorială şi networking, precum şi de suport în accesarea fondurilor europene nerambursabile.