www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Credit Agricole Bank lanseaza serviciul de alerte SMS la platile cu cardul

Autor: Bancherul.ro
2012-08-30 10:37
SMS Conect este denumirea serviciului de alerte prin SMS pe care Credit Agricole Bank Romania îl pune la dispoziţia clienţilor pentru a le asigura confortul şi controlul asupra tranzacţiilor efectuate prin intermediul cardurilor emise de bancă, anunta banca intr-un comunicat de presa.

Astfel, cu ajutorul acestui serviciu, clienţii vor fi anunţaţi în timp real de orice tranzacţie la comerciant sau retragere de la ATM în valoare mai mare de 150 RON şi de orice tranzacţie pe internet, indiferent de valoare.

SMS Conect este inclus în Pachetul Premium, dar poate fi achiziţionat şi separat.

Pe lângă acest serviciu, clientul beneficiază de un alt avantaj important al Pachetului Premium: facilitatea de multicurrency – cardul poate fi ataşat la 3 conturi în 3 valute (RON, Euro şi USD), iar tranzacţia se va efectua în funcţie de valuta în care a fost iniţiată, în funcţie de soldul disponibil. De asemenea, această facilitate permite decontări parţiale - în cazul în care clientul nu are sold suficient într-un singur cont, diferenţa va fi recuperată din alt cont ataşat cardului.

“Vom continua să investim în tehnologie şi să dezvoltăm noi servicii, precum SMS Conect şi altele ce vor fi lansate în curând, pentru că dorim să răspundem nevoilor diversificate ale clienţilor noştri şi să le oferim soluţii financiare competitive, în pas cu ultima tehnologie”, a declarat dl. Pierre Martin, Director General al Credit Agricole Bank Romania.

Crédit Agricole Group, lider de piaţă în Franţa, este una dintre cele mai mari bănci din Europa, adresându-se tuturor categoriilor de clienţi.

Crédit Agricole Group susţine economia reală, prin sprijinirea proiectelor clienţilor săi atât în segmentul de retail, cât şi în cel corporate şi IMM.

Subliniind valorile şi angajamentul său, Crédit Agricole Group este o bancă „de bon sens”. Pune în centrul activităţilor sale satisfacţia şi interesele celor 54 de milioane de clienţi, ale 160.000 de angajaţi, 1,2 milioane de acţionari şi ale 6,5 milioane de acţionari cooperatişti.