www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



ING Bank a obtinut un profit brut de 65 milioane lei in T1, in crestere cu 36%

Autor: Bancherul.ro
2012-06-15 17:43
Profitul brut al ING Bank România a crescut în T1 2012 cu 36% faţă de aceeasi perioadă a anului anterior, ajungând la 65 milioane RON, pe fondul majorării veniturilor şi a unui ritm mai scăzut de creştere a costurilor, a anuntat banca intr-un comunicat. (VEZI detalii in documentul atasat)

ING Bank România a încheiat primul trimestru al 2012 cu venituri de 199 milioane RON, reprezentând o majorare cu 23% faţă de aceeasi perioadă a anului precedent şi un profit brut de 65 milioane RON, în creştere cu 36% faţă de valoarea înregistrată in T1 2011. Rezultatele pozitive au fost obţinute ca urmare a creşterii veniturilor şi a unui ritm mai scăzut de creştere a costurilor.

Activele totale au ajuns la 17.049 milioane RON la sfârşitul T1 2012, cu 20% mai mult faţă de sfârşitul T4 2011. Portofoliul de credite s-a majorat cu 15%, ajungând la 10.174 milioane de RON, in T1 2012 faţă de T4 2011, înregistrând un avans mai mare pe segmentul corporate. Portofoliul de depozite a crescut de asemenea, ajungând la 10.663 milioane de RON la sfârşitul T1 2012. Şi în acest caz, segmentul corporate a fost cel care a generat cea mai mare creştere.

ING Bank a continuat să dezvolte serviciile de internet banking şi să promoveze avantajele pe care acestea le aduc comparativ cu produsele bancare tradiţionale. Prin lansarea www.ebank-ing.ro ING Bank îsi continuă strategia de a oferi clienţilor flexibilitate şi confort în rezolvarea operaţiunilor bancare, oferind informaţii despre cea mai comondă modalitate de administrare a finanţelor personale – internet banking.

În plus, a ING a lansat o nouă aplicaţie Home’Bank pentru telefoane inteligente care permite realizarea unei game largi de operaţiuni bancare: accesarea şi verificarea situaţiei conturilor, efectuarea de plăti şi transferuri în lei în conturi ING Bank sau ale altor bănci, efectuarea de schimburi valutare şi, mai ales, facilitatea FastPay – de plată rapidă a facturilor prin scanarea codului de bare.

ING Bank deţine o poziţie solidă pe piaţa bancară românească, oferind o gamă completă de servicii financiare. Din 1994 şi până în prezent, ING Bank şi-a dezvoltat operaţiunile într-un ritm susţinut, prin diversificarea portofoliului de produse şi al celui de clienţi, prin lansarea de noi divizii de servicii (leasing, factoring, afaceri imobiliare) şi prin extinderea teritorială. În prezent, ING Bank are 207 unităţi bancare pentru companii si persoane fizice.

ING România face parte din ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză care oferă servicii bancare, de asigurări şi de management al activelor unui număr de peste 60 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din 50 de ţări. Cu un personal de peste 130.000 de angajaţi, grupul cuprinde o gamă diversă de companii, care işi deservesc clienţii sub numele ING.