www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Reduceri la plata cu cardurile Maestro pe site-uri de discount

Autor: Bancherul.ro
2012-04-03 14:57
MasterCard derulează, până pe 30 iunie 2012, o nouă campanie pentru promovarea plăţilor cu cardul Maestro pe internet.

Oricine alege una dintre ofertele de pe site-urile de discount FunDeal, BestDealz şi Vulping, semnalate cu ştampila "Preţ final cu Maestro", şi finalizează tranzacţia plătind cu un card Maestro, obţine respectivul produs sau serviciu la un preţ redus. Parteneriatul este parte a campaniei "Maestro iubeşte internetul", de încurajare a tranzacţiilor pe internet cu cardul, a cărei primă ediţie a fost lansată anul trecut.

"Reacţia publicului în urma primei ediţii ne-a atras atenţia asupra acestui domeniu în plină ascensiune. Anul trecut, în mai puţin de 2 luni şi jumătate de campanie, tranzacţiile online cu Maestro au crescut de 25 de ori pe site-urile partenere", a declarat Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe.

"Momentul economic dificil, presiunile pe care majoritatea dintre noi le simţim, cât şi iarna grea, care a crescut cheltuielile lunare, ne fac să fim şi mai receptivi la ofertele site-urilor de reduceri. De aceea am vrut să începem primăvara cu o nouă promoţie, punându-le utilizatorilor de carduri Maestro la dispoziţie o gamă largă de oferte la super-preţuri."

Ofertele pot fi accesate fie direct pe paginile partenerilor, fie pe secţiunea specială Maestro de pe site-ul www.cautareduceri.ro.

În topul preferinţelor posesorilor de carduri Maestro care au tranzacţionat anul trecut pe site-urile partenere ale campaniei "Maestro iubeşte internetul" au fost restaurantele şi produsele/serviciile din zona de divertisment.

Site-urile de reduceri sunt unul dintre factorii care au contribuit la creşterea foarte mare a pieţei de comerţ electronic în ultimii doi ani. Din datele MasterCard, segmentul de comerţ online intern a avut creşteri semnificative în anul 2011: tranzacţiile cu carduri MasterCard şi Maestro au fost în 2011 cu 92% mai numeroase, comparativ cu 2010.