www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Emporiki Bank continua sa produca pierderi in Romania. Banca si-a facut acum o mascota, botezata Jean-Jacques

Autor: Bancherul.ro
2012-03-20 21:55
Emporiki Bank continua sa produca pierderi in Romania. Banca si-a facut o mascota, Jean-Jacques, pentru a sugera ca e banca franceza, dupa cum rezulta dintr-un comunicat de presa.

Principalele date financiare:

- În ultimii doi ani Capitalul Social a fost majorat cu suma de 40 milioane euro
(Rata de Adecvare a Capitalului 22%)
- Împrumut subordonat: 10 milioane euro
- Total active: 259 milioane euro (+ 42% în ultimii 2 ani)
- Rezultatul operaţional: +12% în 2011 (+ 40% în 2010)
- Cheltuieli operaţionale în 2011: – 6.5 % (2010: – 7.2 %)
- Ajustarile privind deprecierea creditelor au fost diminuate cu 78%, ajungând sub nivelul de 1%
- Îmbunataţirea Rezultatului Net 2011: +62% (-5.1 milioane euro); 2010: +26% (- 13.5 milioane euro)
- Cu un grad ridicat de provizionare, Emporiki Bank Romania înregistrează una din cele mai bune Rate de Acoperire a creditelor restante din sistemul bancar: 79% la sfârşitul anului 2011.

Investiţii:

Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole continuă să investească în următoarele domenii, potrivit comunicatului bancii:

- Tehnologie: platformă tehnică modernă şi eficienţă – implementarea sistemului bancar central al Grupului Crédit Agricole, o platformă nouă de internet banking (i-conect) şi aderarea la standardele EMV (carduri cu cip);
- Resurse umane: îmbunătăţirea performanţelor angajaţilor prin programe de training şi de cele mai bune practici ale Grupului Crédit Agricole;
- Implementarea noului concept de sucursală retail, conform standardului internaţional al Crédit Agricole.

Finanţarea economiei româneşti:

În ultimii doi ani, banca a susţinut creşterea reală a economiei din România prin activitatea de creditare, injectând 140 de milioane de euro în credite noi acordate.

Principalele avantaje ale Emporiki Bank Romania sunt puterea unui mare Grup şi capacitatea de reacţie a unei companii de dimensiuni reduse.

“Misiunea noastră este de a răspunde nevoilor financiare ale clienţilor noştri, de a le sprijini planurile de viitor şi de a construi o relaţie de lungă durată cu aceştia. Ne dorim sa creăm un viitor mai bun pentru clienţii noştri (persoane fizice, întreprinderi mici şi mijlocii şi companii) oferind soluţii financiare competitive, precum şi standarde ridicate de asistenţă şi consiliere a clienţilor.
Prin investiţii continue în dezvoltarea de tehnologii şi de imbunătăţire a performanţei angajaţilor noştri, ne concentrăm pe consolidarea activităţii, pentru a aduce un plus de valoare şi pentru a asigura condiţii de creştere pe termen lung”, a declarat Pierre Martin, Director General al Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole, citat in comunicatul bancii.

Strategia de comunicare pentru 2012

Începând cu acest an vom avea o nouă strategie de comunicare axată pe apartenenţa noastră la grupul francez Crédit Agricole. Prin urmare, îl prezentăm pe Jean-Jacques ca voce a Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole, spune banca in comunicat.

“Jean-Jacques va fi imaginea brandului nostru. Personalitatea şi aventurile lui se vor regăsi în toate campaniile de comunicare viitoare. El va fi purtătorul nostru de cuvânt, cel care va recomanda produsele băncii, ce pot face viaţa mai uşoară – La Vie en Rose, aşa cum o trăieşte el”, a declarat Benoît Sarraute.

Noua strategie de comunicare se reflectă şi în site-ul băncii, www.emporiki.ro, inovator pentru sistemul bancar românesc. Este inovator prin design, deoarece se aseamănă cu un ecran smartphone, este interactiv, deoarece puteţi muta icon-urile de pe ecran şi puteti personaliza pagina de start prin schimbarea imaginii de fond sau prin crearea unei configuraţii diferite. Site-ul aduce o altă noutate pe piaţa românească, un program online de asistenţă financiară care ajută vizitatorii cu detalii şi informaţii despre produsele băncii. O “fereastră de chat” (ca un mesaj) va apărea pe ecran, iar vizitatorul poate vorbi online cu un consultant financiar al băncii, se spune in comunicat.

Împreună cu noul site am lansat un profil pe Facebook, unde puteţi găsi toate campaniile aflate în derulare, postări de idei şi concursuri scrise într-un mod original, marca Jean-Jacques.
(facebook.com/EmporikiBankRomania), se mai arata in comunicatul bancii.