www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Promotie cu dobanda redusa la creditele Raiffeisen din surse europene KfW pentru IMM

Autor: Bancherul.ro
2008-06-17 21:21
Raiffeisen Bank ofera marja de dobanda 0% p.a. la creditele din surse europene KfW aprobate pana la data de 13.07.2008, se arata intr-un comunicat al bancii.

Clientii beneficiaza de marja promotionala de dobanda pana in ianuarie 2009, perioada in care dobanda creditului este ROBOR 1 luna.

Dupa aceasta perioada, dobanda revine la nivelul standard pentru restul maturitatii creditului. Tipurile de credit aflate in promotie sunt creditele pentru investitii, creditele pentru capital circulant (inclusiv pentru finantare TVA) si creditele pentru nevoi nenominalizate.

Creditele IMM din surse KfW beneficiaza de costuri reduse, Raiffeisen Bank promovand un nivel de comisionare si dobanda mai mic decat cel al creditelor din surse proprii. Un alt avantaj il constituie faptul ca aceste credite pot fi acordate pe perioade extine, de pana la 7 ani, astfel incat ratele lunare sa fie mai mici.

Acest tip de credit este destinat finantarii in conditii avantajoase a Intreprinderilor Mici si Mijlocii (companii cu cifra de afaceri pana la echivalentul a 5 milioane EUR), care sunt inregistrate in localitati cu mai putin de 50.000 de locuitori, au cel putin un punct de lucru intr-o localitate cu mai putin de 50.000 de locuitori si doresc sa realizeze o investitie intr-o localitate cu mai putin de 50.000 de locuitori. Creditele sunt acordate de Raiffeisen Bank din surse KfW (Kredinstalt fur Wiederaufbau), in cadrul Programului pentru fermieri si localitati rurale din Romania dezvoltat cu sprijinul Uniunii Europene in cadrul Facilitatii de Finantare a IMM.

Raiffeisen Bank ocupa pozitia a treia in sistemul bancar romanesc dupa activele totale si are una dintre cele mai extinse retele de agentii (peste 450), EPOS-uri (peste 8.000) [i ATM-uri (peste 900) din Romānia. Banca ofera o gama completa de produse si servicii financiar-bancare pentru peste 2,2 milioane de clienti de retail (dintre care 120.000 sunt Intreprinderi Mici si Mijlocii) si pentru 5.000 de companii mari si medii.