www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



BRD lanseaza o noua editie a Citizen Act, un business game pe teme de responsabilitate sociala

Autor: Bancherul.ro
2011-10-10 20:00
BRD-Groupe Société Générale lansează în România cea de-a şasea ediţie a Citizen Act, un business game pe teme de responsabilitate socială organizat de Grupul Société Générale, la care participă în mod tradiţional numeroase universităţi din ţări din Europa, Africa, bazinul Marii Mediterane, America de Nord şi Asia, se arata intr-un comunicat al bancii.

Pentru a participa la Citizen Act, studenţii trebuie să formeze echipe de câte trei membri aparţinând aceleiaşi universitati. Împreună, isi vor completa profilul echipei si vor parcurge 2 etape de selectie in urma carora isi vor consolida cunostintele de responsabilitatea socială şi de mediu.

Etapele proiectului sunt următoarele:

Inscrierea: se crează o fişă a echipei, pentru a valida participarea în cadrul competiţiei

Formarea: noi module de formare au fost dezvoltate şi vor fi disponibile pe platforma citizenact.com pentru a-i ajuta pe studenţi în timpul etapei de evaluare

Evaluarea: incepand cu 7 noiembrie 2011

La finalul acestei perioade, un juriu format din experţi Société Générale va selecta cele mai bune 45 de echipe, care vor fi prezente la Opening Meeting.

Cele 45 de echipe selectate de juriu vor participa la evenimentul de lansare a competiţiei, în ziua de 14 februarie 2012, la Paris. Echipelor li se va prezenta subiectul pe care vor lucra pentru a se califica in finala.

Echipele selectate, susţinute de mentori din BRD şi Société Générale, îşi vor dezvolta proiectul şi îl vor comunica creativ. La sfârşitul acestei etape vor fi alese cele 10 echipe finaliste

Cele 10 echipe îşi vor prezenta proiectele în faţa unui juriu, în cadrul unui eveniment ce va avea loc la Paris, pe 27 aprilie 2012.

Premiile acestei ediţii sunt mai consistente decât cele acordate anul trecut. Astfel, premiul 1 este de 7.000 EUR, premiul al 2-lea este de 5.000 EUR, iar premiul al 3-lea de 3.000 EUR. In plus, candidatii au posibilitatea obtinerii unui internship la Societe Generale. De asemenea, angajaţii Grupului Société Générale vor acorda, prin vot, un premiu special în valoare de 1.500 EUR.

La ediţia de anul trecut a concursului s-au înscris 249 de echipe din 37 de ţări. Din România au participat la concurs 25 de echipe, trei dintre ele fiind selectate pentru marea finală. Echipa Construst, de la ASE, a câştigat premiul angajaţilor Société Générale.

“A 6-a editie Citizen Act vine cu o noua structura prin care se incurajeaza mai mult spiritul de echipa, una din valorile ce sta la baza activitatii Grupului Societe Generale. Un element de noutate anul acesta consta in probele succesive pe care studentii le vor parcurge pe toata perioada de recrutare pentru a se califica in urmatoarea etapa.

Putem spune ca Citizen Act este un succes, avand in vedere cresterea de la an la an a numarului de tari participante, de la 4 tari in 2006, la aproximativ 40 de tari in 2011. De asemenea si recompensa a crescut anul acesta, premiile puse in joc cumuland 16500 euro.

Aceasta competitie reprezinta pentru studenti o sansa inedita de a acumula cunostinte, de a se evalua, de a cunoaste noi experiente internationale si chiar de a explora noi directii in construirea carierei profesionale. Ca in fiecare an, suntem alaturi de studentii din Romania care doresc sa se inscrie in concurs, prin oferirea informatilor necesarei si mentori dedicati care ii pot indruma spre finala din Paris.”, a spus Adela Jansen, Directorul Executiv de Resurse Umane al BRD Groupe Société Générale.

Grupul Société Générale este parte în mai multe tratate internaţionale relevante în domeniul responsabilităţii sociale corporative: Grupul Wolfsberg (asociaţia de luptă împotriva spălării banilor), Global Compact, Carbon Disclosure Project (inventar al acţiunilor celor mai mari 500 de companii din lume în raport cu schimbarea climatică), Equator Principles (pact semnat de cele mai importante 50 de bănci din lume, care are în vedere integrarea impactului social şi de mediu în proiectele de finanţare în valoare de peste 10 mil. USD).

La rândul său, BRD se aliniaza practicilor de responsabilitate corporativa ale Grupului Societe Generale, atât în domeniul finanţărilor, protecţiei mediului sau al implicării în comunitate.

Pentru mai multe detalii despre regulamentul şi calendarul Citizen Act, accesaţi www.citizenact.com

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor şi are cea de-a doua capitalizare bursieră la BVB. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii financiare din zona euro. Grupul are 161.000 de angajaţi în toată lumea, pe trei activităţi - cheie:
- Retail banking, finanţări specializate şi asigurări
- Private Banking, Gestiune de active şi servicii pentru investitori
- Corporate & Investment Banking