www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Serviciul Citi Mobile poate fi accesat din browserul oricarui tip de telefon mobil

Autor: Bancherul.ro
2011-09-01 15:05
* Clienţii Citibank România au posibilitatea de a-şi accesa conturile oricând şi oriunde, având nevoie doar de acoperire de reţea şi de un telefon cu conexiune la internet
* Clienţii care accesează serviciul cel puţin o dată pe lună în perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2011, vor participa la o tombolă

După lansarea Citi Mobile, prima aplicaţie din România ce permite utilizatorilor să efectueze tranzacţii bancare de pe dispozitive smartphone precum Apple, Android, Nokia şi Blackberry, Citibank România oferă acum serviciul adaptat pentru orice tip de browser de telefon mobil, anunta banca intr-un comunicat.

Utilizând noua funcţionalitate pentru telefonul mobil, clienţii pot efectua plăţi şi transferuri în lei, euro sau dolari între conturile curente deschise la Citibank Romania şi în lei către conturi curente deschise la alte bănci. De asemenea, clienţii Citibank România au posibilitatea de a plăti facturi, de a verifica situaţia conturilor sau istoricul tranzacţiilor precum şi de a vizualiza cele mai recente oferte şi reduceri disponibile în reţeaua de comercianţi Citi Partener.

Serviciul Citi Mobile este disponibil prin accesarea www.citibank.ro din browser-ul oricărui telefon mobil cu acces la internet, în orice reţea. Autentificarea se realizează utilizând ID-ul şi parola deja înregistrate pentru contul de Citibank Online, nefiind necesară o autentificare/ înregistrare suplimentară.

“Strategia noastră este aceea de a oferi clienţilor confortul de a realiza operaţiuni bancare 24/7, în orice locaţie, fără a fi nevoiţi să viziteze un sediu al băncii. Digitalizarea modifică în mod constant modul tradiţional în care se desfăşoară activităţile bancare, pe măsură ce clienţii devin din ce in ce mai dinamici. Telefonul mobil nu mai reprezintă doar un dispozitiv, ci a devenit un ecosistem de servicii care se integrează în mod armonios în vieţile şi activităţile utilizatorilor. Noi ne propunem să punem la dispoziţia clienţilor noştri cele mai confortabile soluţii pentru efectuarea operaţiunilor bancare zilnice”, a declarat Rohith Murthy, Director Departament eBusiness la Citibank România.

În plus, clienţii care accesează serviciul cel puţin o dată pe lună în perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2011, vor participa la o tombolă având posibilitatea de a câştiga un iPhone 4 în fiecare lună şi o vacanţă în orice locaţie din Europa la finalul concursului.

Informaţii suplimentare despre soluţiile bancare inovatoare oferite de către Citibank România, termenii şi condiţiile de utilizare precum şi regulamentul campaniei promoţionale sunt disponibile online la adresa www.citimobile.ro sau prin intermediul liniei CitiPhone la numărul 0800801040.