www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Asigurarile de viata, principalul motor de crestere al Generali in acest an

Autor: Bancherul.ro
2008-05-28 16:07
Anul acesta, compania Generali Asigurări, ocupantă a pozitiei a 8-a în topul primilor asigurători, împlineste 15 ani de activitate pe piata asigurărilor din România modernă. În conformitate cu tendinta anuală de evolutie constantă si sigură, Generali Asigurări si-a planificat pentru anul în curs o crestere de 19% a volumului de prime brute subscrise comparativ cu anul precedent, până la valoarea de 455 mil. lei. Strategia companiei vizează dezvoltarea pe toate liniile de asigurare, dar în special pe cea a asigurărilor de viată, precum si intrarea companiei nou înfiintate, Generali Fond de Pensii, pe piata pensiilor facultative (Pilonul III), se arata intr-un comunicat al companiei.

„De la revenirea în România, în anul 1993, Generali Asigurări a parcurs an de an o traiectorie ascendentă, înregistrând cresteri atât în privinta numărului de angajati, a agentiilor si a produselor, cât si a volumului de prime brute subscrise. Toate acestea au condus astăzi la situarea companiei pe locul 8 în topul primilor asigurători, din cele 43 de societăti active pe piată”, a declarat Tudor Moldovan, Director General Generali Asigurări.

„Evolutia Generali Asigurări se încadreaza în strategia dezvoltată de Grup de-a lungul timpului la nivel international, si anume dezvoltarea sigură, eficientă si profitabilă pe termen lung. Sunt principii fundamentale pentru o evolutie sigură în domeniului asigurărilor, un domeniu greu încercat la nivel mondial în ultimul timp. Faptul că Grupul Generali este unul dintre putinele grupuri financiare care nu au fost puternic afectate de crizele financiare dezvoltate la nivel global arată că strategia Generali functionează”, a completat Moldovan.

Principalul motor de crestere pentru Generali, în acest an, îl vor constitui asigurările de viată, pentru care se estimează o crestere de 49% (90,5 mil. lei). În paralel, compania urmăreste îmbunătătirea profitabilitătii pe segmentul asigurărilor non-viată, dezvoltarea sistematică a retelei teritoriale si, în mod special, implicarea continuă în crearea unei culturi sănătoase a pietei asigurărilor în România.

Amanunte, pe www.Asigurareamea.ro