www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Bancpost ofera serviciul de facturare electronica pentru companii

Autor: Bancherul.ro
2011-05-06 13:31
Bancpost pune la dispoziția companiilor serviciul de facturare electronică, în urma unui parteneriat încheiat cu TransFonD. Noul serviciu permite clienților Bancpost să înlocuiască facturile tipărite şi arhivarea în dosare, cu facturile emise, transmise şi arhivate electronic, anunta banca intr-un comunicat de presa.

Serviciul e-Factur@ este o aplicaţie unică, securizată, la care se pot conecta atât emitenţii de facturi, cât şi destinatarii acestora. Documentele arhivate au valoare de document justificativ din punct de vedere legal aşa că tipărirea şi păstrarea acestora pe suport hârtie nu este necesară. Astfel , Bancpost pune la dispoziția clienților corporate un serviciu ce le permite economii semnificative de timp, de costuri de procesare şi de spațiu de stocare. La nivel operațional, serviciul duce la îmbunătățirea proceselor de monitorizare, accelerare, fluidizare şi control ale fluxurilor de numerar.

”Am extins colaborarea cu TranFonD pe o nouă direcție, aceea a facturării electronice, din dorința de a le oferi clienților corporate încă un serviciu care să le vină în ajutor în activitatea curentă. Bancpost este un partener pentru clienții săi şi încearcă mereu să le ofere cele mai bune soluții pentru activitatea lor. Avantajele imediate pe care modelul propus le aduce companiilor sunt costurile reduse şi optimizarea proceselor interne ” , a declarat Elisabeta Breazu, Director Executiv Divizia Servicii Tranzactii Globale din cadrul Bancpost.

“e-Factur@ pune bazele pentru dezvoltarea facilității de reconciliere a facturilor emise cu plățile încasate, care constituie, în cadrul SEPA, al doilea serviciu cu valoare adaugată legat de plăți, considerat de importanță majoră pentru societăţile comerciale din Uniunea Europeană. Dezvoltarea serviciului a urmărit tendințele europene generale, coroborate cu cerințele pieței locale, respectând în totalitate prevederile legislative în domeniu (Codul Fiscal, Legea Semnăturii Electronice, Legea Arhivării Documentelor în Format Electronic, Legea Contabilității)”, a declarat Răzvan Faer, şeful Departamentului Strategie şi Marketing din TransFonD.

Aplicaţia de facturare electronică e-Factur@ poate procesa un volum de facturi cuprins între 50 şi 500.000 zilnic, scalabil nelimitat, iar sistemul central este administrat în totalitate de către TransFonD, atât tehnic cât şi funcţional.

Prin lansarea serviciului e-Factur@, colaborarea dintre Bancpost şi TransFonD intră pe o a treia direcție de dezvoltare în domeniul serviciilor financiare bazate pe infrastructura tehnologică, pe lângă serviciile de plăți interbancare şi numărul de urgență pentru carduri pierdute/furate (serviciul LUC). Bancpost şi TransFonD continuă, astfel, demersurile de extindere a serviciului de facturare electronică la nivelul sectorului financiar, punând la dispoziția emitenților de facturi un serviciu complet, performant, similar cu tendințele europene deja amorsate.

Detalii despre serviciul e-Factur@ la adresa: http://www.bancpost.ro/Companii-Medii-Mari/Tranzactii-globale/e-Factura.

Despre Bancpost

Bancpost este  membra a Grupului Eurobank EFG, o instituţie bancară europeană cu active totale de 87,2 miliarde EUR (la sfarsitul anului 2010). Grupul are peste 22.500 de angajaţi şi oferă produsele şi serviciile sale atât prin reţeaua proprie de peste 1.600 sucursale şi puncte de vânzare, cât şi prin canale alternative de distribuţie.
Grupul Eurobank EFG are o prezenţă solidă în Grecia, Bulgaria, Serbia, România, Turcia, Polonia, Ucraina, Marea Britanie, Luxemburg şi Cipru. Eurobank EFG este membră a EFG Group, un grup bancar prezent în 40 de ţări. Mai multe informaţii despre Eurobank EFG sunt disponibile pe site-ul www.eurobank.gr

Despre Transfond

TRANSFOND este operator al Sistemului Electronic de Plăţi: administrator şi operator al sistemului SENT (casa de compensare automată), administrator tehnic şi operator al sistemului ReGIS (sistemul de decontare pe baza brută în timp real), conform mandatului acordat de către Banca Naţională a României, operator tehnic al sistemului SaFIR (sistemul de depozitare şi decontare a operaţiunilor cu titluri de stat).

Începand cu luna iulie 2009, TRANSFOND este furnizor autorizat de Servicii de Arhivare Electronică (e-Arhiv@) în conformitate cu prevederile Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică. Autorizările şi acreditările necesare au fost obţinute în baza ordinelor Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, nr. 521 şi 522.

Totodată, TRANSFOND a lansat, începând cu data de 1 septembrie 2009, Linia de Urgență pentru Carduri (LUC), serviciu destinat emitenților de carduri din România, ce pune la dispoziția clienților instituțiilor înrolate, un număr unic de contact, disponibil 24/7/365, pentru blocarea cardurilor pierdute sau furate.
In 2010, TRANSFOND și-a completat gama de servicii oferite, prin adăugarea la acestea a Serviciului de Facturare Electronică (e-Factur@), pus la dispozţia emitenților de facturi și destinatarilor acestora.