ING Asigurari de Viata te provoaca sa afli ce fel de parinte esti si sa castigi o excursie la Jocurile Olimpice de la Londra |
Autor: Bancherul.ro 2011-04-12 15:25 |
|
- ING desfasoara timp de 3 luni, pana la sfarsitul lunii iunie, o noua campanie de marketing pentru produsele de asigurare pentru copii - „Configuratorul de Parinti”.
- Participantii la promotie pot castiga o excursie cu familia la Londra, cu bilete la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice din 2012, si numeroase alte premii.
ING Asigurari de Viata a dat startul unei noi campanii de promovare a planurilor financiare pentru copii, continuand seria demersurilor deja traditionale pentru constientizarea din partea parintilor a nevoii de a economisi pentru copii. Campania “Configuratorul de parinti” se adreseaza atat clientilor noi, cat si celor existenti, care incheie pana pe data de 30 iunie a.c. o asigurare pentru copii la ING, se precizeaza intr-un comunicat.
Participantii pot castiga, prin tragere la sorti, o excursie impreuna cu familia la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra din 2012 sau unul dintre premiile zilnice constand in seturi de mingi si palete.
Campania se desfasoara in mediul online (https://ing.loializare.com/ConfiguratorCopii1), unde vizitatorii pot parcurge “Configuratorul de parinti” si pot intra in legatura cu consultantii ING pentru a afla informatii despre planurile financiare pentru copii. Pe site-ul ING Asigurari de Viata (http://www.ing.ro/Asigurari-Pensii/cine_suntem/campanii.html) sunt disponibile informatii complete despre regulamentul campaniei si premiile puse in joc, si tot aici va fi publicata lista castigatorilor dupa tragerea la sorti din data de 18 iulie 2011.
“Configuratorul de parinti” consta intr-un test cu cinci intrebari privind diferite aspecte ale relatiei cu cei mici, in functie de variantele de raspuns fiind delimitate patru categorii de parinti. Astfel, parintele “closca” este acela care prefera sa isi petreaca tot timpul in preajma copilului sau, parintele “prieten” e mai degraba un tovaras de joaca pentru cel mic, “profesorul” - un mentor, iar parintele “sensei” - cel care evita sa-si protejeze exagerat copilul, preferand sa-l lase cat mai mult pe propriile picioare.
“Asa cum se intampla in multe aspecte din viata, si in privinta modului in care interactionam cu copiii nostri suntem foarte diferiti. Prin campania pe care o desfasuram vrem insa sa subliniem faptul ca, dincolo de aceste deosebiri, orice parinte isi doreste sa ii ofere copilului sau siguranta si sprijin in proiectele importante din viata, iar o asigurare de viata poate fi un sprijin important pentru a atinge aceste obiective”, a declarat Carmen Soare, Director Marketing ING Asigurari de Viata.
Planurile pentru copii de la ING, GenT pentru Copil si Academica, indeplinesc un dublu rol: permit parintilor sa economiseasca pentru le asigura copiilor un suport financiar la majorat si ofera, in acelasi timp, protectia financiara a familiei in cazul decesului sau invaliditatii parintelui. Astfel, indiferent de valoarea primelor platite pana in momentul producerii unuia dintre aceste riscuri, ING preia plata primelor, iar copilul beneficiaza de indemnizatia de asigurare la sfarsitul perioadei de plata a primelor.
Constientizarea nevoii de a planifica din timp obiectivele importante din viata copiilor – precum cele legate de educatie sau de asigurarea unui start bun in viata de adult - ii determina pe consumatori sa suplimenteze sumele economisite si resursele alocate asigurarii pentru copii. Astfel, in portofoliul total de planuri financiare pentru copii incheiate la ING in 2011 suma asigurata medie este cu 5% mai mare fata de anul precedent, in timp ce prima bruta anuala este cu circa 7% mai mare comparativ cu 2010.
In acelasi timp, planurile financiare pentru copii continua sa fie printre cele mai solicitate produse la ING, reprezentand circa un sfert din portofoliul total de contracte in vigoare (similar cu nivelul din 2010) si 30% din totalul contractelor noi din trimestrul intai 2011, in crestere cu 2% fata de acelasi interval al anului trecut.
|
|