www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



UniCredit Tiriac vrea sa majoreze cu 40% numarul de utilizatori Online B@nking

Autor: Bancherul.ro
2011-02-16 17:53
• UniCredit Tiriac Bank a depasit pragul de 100.000 de utilizatori ai serviciului de Online B@nking in 2010, cu o crestere de 33% fata de anul precedent (VEZI PREZENTAREA in documentul atasat)

• Utilitatea serviciului este dovedita si de procentul mare al utilizatorilor activi, aproximativ 60%

• Serviciul de Online B@nking al UniCredit Tiriac Bank este unul dintre putinele din Romania care permite constituirea si prelungirea depozitelor la termen sau activarea altor servicii, precum Info SMS, fara deplasarea la banca

• Plata facturilor la utilitati este gratuita prin serviciul de Online B@nking, in baza conventiilor incheiate de catre UniCredit Tiriac Bank cu furnizorii

“Online Banking reprezinta unul dintre cele mai dinamice servicii oferite de banca noastra, deoarece este foarte important sa tinem cont de inovatiile tehnologice, pentru a le oferi clientilor cele mai bune solutii. Pentru 2011, dorim sa crestem cu 40% numarul total de utilizatori Online B@nking si sa imbogatim oferta de produse bancare ce se pot achizitiona direct din aplicatie, fara sa mai fie necesara deplasarea in sucursala”, a declarat Bogdan Spuza, Marketing & Segments Director in cadrul diviziei de Retail a UniCredit Tiriac Bank.

Numarul utilizatorilor de Online B@nking a ajuns, la finalul anului trecut, la aproape 106.000, dintre care peste 99.000 sunt clienti Retail (persoane fizice si IMM), restul fiind clienti din randul companiilor mari. In randul clientilor Corporate, gradul de penetrare al acestui serviciu (numarul clientilor Corporate care folosesc Online B@nking raportat la totalul clientilor Corporate) este de 85%, pentru clientii IMM acest raport este de 70%, iar pentru clientii persoane fizice, de peste 15%.

AVANTAJE

ECONOMIE DE BANI – Operatiunile efectuate prin Online B@nking sunt gratuite in cazul tranzactiilor intre conturi deschise la UniCredit Tiriac sau cu 50% mai mici in raport cu cele efectuate la ghiseele bancii in cazul tranzactiilor catre conturi deschise la alte banci.
De asemenea, dispozitivul DIGIPASS este gratuit pentru clientii IMM, Corporate sau clientii persoane fizice din categoria Personal Bank.

ECONOMIE DE TIMP – Seviciul este activ permanent. In plus, clientii beneficiaza de asistenta tehnica profesionala prin telefon, e-mail sau mesaje online, de luni pana vineri intre orele 9:00 si 19:00.

MOBILITATE – Clientii pot accesa Online B@nking de oriunde, atat timp cat au la dispozitie o legatura la Internet, fie ca este vorba despre un computer sau un telefon mobil.

ORE LIMITA de procesare prelungite fata de ghiseu – clientii pot castiga mai mult timp pentru tranzactiile efectuate.

INFORMARE PERMANENTA – Clientul poate verifica in orice moment ce cheltuieli a facut si de unde, fiind suficient sa verifice optiunea Istoric din meniul Informatii Conturi.

„Online B@nking este aliatul clientilor nostri in lupta cu timpul. Astfel, prin intermediul unui computer sau al telefonului mobill cu acces la Internet, clientii nostri pot sa dispuna oricand de banii lor, cu maximum de siguranta si costuri cat mai avantajoase. Astfel, tranzactiile pot fi chiar si 100% gratuite, daca vorbim de plati efectuate intre conturi UniCredit Tiriac Bank, si cu 50% reduse fata de casierie, daca sunt efectuate catre alte banci”, subliniaza Doina Costache, Head of Multi Channel Management in cadrul diviziei de Retail a UniCredit Tiriac Bank.

OPERATIUNILE care se pot face prin Online B@nking 24 de ore din 24, 7 zile din 7, sunt urmatoarele:

• plati in lei catre furnizori de servicii (facturi de electricitate, gaz, telefonie, rate leasing, cablu TV etc.);
• plati in valuta si schimburi valutare;
• verificarea soldului si a tranzactiilor de pe conturi;
• consultarea tranzactiilor rezervate pe card;
• consultarea extraselor de cont pentru posesorii de card de credit;
• transferuri interne intre conturile aceluiasi client;
• efectuarea de plati in RON si in valuta programate pentru o anumita data;
• constituirea si anularea depozitelor la termen;
• consultarea dobanzilor si a ratelor de schimb valutar practicate de UniCredit Tiriac Bank;
• comunicarea interactiva cu banca prin mesaje online;
• plati in lei si in valuta, intra- si inter- bancare, incluzand si Trezoreria;
• autorizari Direct Debit chiar din Internet banking;
• completarea formularelor de la ghiseu si trimiterea lor si din internet banking, scutindu-va astfel de drumuri la banca;
• personalizarea meniului cu “Favorites” pentru eficientizarea timpului;
• activare Info SMS din interiorul aplicatiei (pentru a primi SMS pe telefonul mobil cu privire la activitatea de pe conturi).

Operarea transferurilor este facilitata prin:

- posibilitatea salvarii informatiilor despre beneficiari si a sabloanelor de plati atat pentru transferuri in lei, cat si pentru transferuri in valuta;
- existenta sabloanelor predefinite de catre banca pentru plati catre o serie de furnizori de servicii;
- posibilitatea crearii de ordine de plata programate.

DIGIPASS-ul este un dispozitiv electronic care genereaza un cod de acces unic, denumit cod de securitate, si care este folosit atat pentru autentificarea in Online B@nking, cat si pentru semnarea operatiunilor efectuate.


Despre UniCredit Tiriac Bank

UniCredit Tiriac Bank face parte din reteaua UniCredit, cel mai mare grup bancar din Europa Centrală si de Est si unul dintre cele mai mari din Europa. UniCredit Tiriac Bank este un veritabil "one-stop-shop" de servicii financiare, de care beneficiază în prezent 526.000 clienti activi prin intermediul a 235 de sucursale. In Romania, grupul ofera o gama larga de produse specializate si servicii si prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CA-IB Securities Romania, UniCredit CAIB Romania, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) si UniCredit Business Partner.