ING Bank ofera primul serviciu online de reincarcare a cartelei telefonice |
Autor: Bancherul.ro 2011-01-18 18:29 |
|
ING Bank ofera clientilor sai optiunea de reincarcare a cartelelor telefonice folosind platforma de internet banking. Prin intermediul serviciului ING Home’Bank, clientii ING pot reincarca orice cartela preplatita ORANGE, VODAFONE sau COSMOTE, anunta banca intr-un comunicat de presa.
”ING Bank a lansat in fiecare an servicii inovative pentru clientii sai, astfel incat operatiunile financiare sa devina mai simple si mai rapide. De aceea, am diversificat functionalitatea ING Home’Bank, oferind acest nou serviciu de reincarcare a cartelelor de telefon”, declara Stefan Radu, Director Product Management.
Serviciul este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana, clientii ING Home’Bank putand sa isi reincarce cartela de telefon oricand si oriunde exista un calculator conectat la internet. Cartela poate fi reincarcata rapid si in siguranta, fara a exista pericolul de-a pierde noul PIN de reincarcare. Pentru acest serviciu nu se percepe comision.
Orice utilizator ING Home’Bank, poate face reincarcarea in 3 pasi:
Pasul 1. Se logheaza pe www.homebank.ro, acceseaza e-Shop si selecteaza optiunea “Reincarcare cartela” de unde alege furnizorul (ORANGE, VODAFONE sau COSMOTE) si valoarea creditului dorit.
Pasul 2. Confirma tranzactia, introducand codul de raspuns furnizat de Digipass; dupa confirmarea tranzactiei, sistemul afiseaza codul PIN de reincarcare (aceasta informatie, precum si detalii suplimentare se vor trimite si pe adresa de mail a clientului).
Codul este valabil 30 de zile de la data emiterii.
Pasul 3. Activeaza creditul.
In plus, pentru a avea un control mai mare asupra cheltuielilor, utilizatorii Home’Bank pot opta si pentru „alerta SMS”- un serviciu suplimentar prin care clientii sunt anuntati ori de cate ori
s-a efectuat o tranzactie mai mare de 200 lei sau 100 unitati valutare cu cardul de debit sau prin serviciul de internet banking.
|
|