www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



BCR a inlocuit solutia de internet banking e-BCR cu un nou concept de servire modern – 24 BANKING BCR

Autor: Bancherul.ro
2009-06-30 23:31
Banca Comerciala Romana (BCR) a inlocuit, de la sfarsitul saptamanii trecute, solutia de internet banking e-BCR, destinata persoanelor fizice cu Serviciul de efectuare operatiuni prin Canale Alternative BCR, componenta a conceptului 24 Banking BCR.

BCR a lansat, la jumatatea anului trecut, un nou concept de servire modern – 24 BANKING BCR – care ofera acces la operatiuni bancare fara a mai intra in contact cu banca si fara a mai fi restrictionat de programul de lucru al unitatii bancare. Acest concept include Serviciul de efectuare operatiuni prin Canale Alternative BCR.

In cadrul Serviciului de efectuare operatiuni prin Canale Alternative BCR clientii beneficiaza simultan de doua componente: Click 24 Banking BCR (operatiuni prin internet) si Alo 24 Banking BCR (operatiuni prin telefon), care ofera posibilitatea de a avea acces permanent la conturile detinute la BCR si de a efectua operatiuni bancare in timp real.

„Prin acest concept modern oferim clientilor nostri, sub o singura umbrela – „24 BANKING BCR”, modalitati diverse de efectuare a tranzactiilor curente. Clientii au acces la aceleasi functionalitati prin toate canalele, avand libertatea de a alege pe care sa-l utilizeze. 24 BANKING BCR inseamna libertatea de alegere, confort, mobilitate si flexibilitate”, a declarat Catalin Moise, director executiv al Directiei Managementul Canalelor Alternative.

Prin CLICK 24 Banking BCR, clientii BCR beneficiaza de o noua solutie de Internet Banking, care le ofera acces rapid si eficient la conturile lor. Noua aplicatie este integrata in portalul BCR - www.bcr.ro si disponibila 24/7. Utilizatorii isi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare in timp real direct de pe pagina de Internet, in urma unei identificari personalizate cu inalt grad de securitate.

ALO 24 Banking BCR asigura clientilor bancii, printr-un apel telefonic, accesul simplu, rapid si securizat la conturi si efectuarea de operatiuni asistati de un consilier Contact Center. Clientii vor apela numarul 08010801277 (InfoBCR) din reteaua Romtelecom, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat sau numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea ori *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial.

Prin intermediul CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking, clientii pot avea acces la conturile proprii in orice moment, oriunde s-ar afla.

Clientii pot efectua transferuri in lei si in valuta catre conturi deschise la BCR , transferuri in lei si valuta catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare,inclusiv transferuri internationale, schimburi valutare (inclusiv direct intre doua valute straine), deschidere cont curent in valutele cotate la BCR

In cazul acestor operatiuni, clientii beneficiaza de o reducere substantiala a comisioanelor fata de cele percepute la ghiseu, de de 75% pentru operatiunile efectuate prin CLICK 24 Banking si de 50% pentru operatiunile efectuate prin ALO 24 Banking.

De asemenea, clientii pot efectua, de la distanta, diverse plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor de utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet. Totodata, pot utiliza serviciile de informare-consultare. Astfel, acestia pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR (ex: soldul contului, istoricul tranzactiilor, dobanda curenta etc.) precum si informatii referitoare la creditele contractate de la BCR (ex: soldul creditului, rata lunara de plata, dobanda curenta, data scadentei etc.). Clientii pot contacta banca intr-un interval de timp foarte convenabil: intre orele 8:00-22:00, de luni pana duminica inclusiv, pentru ALO 24 Banking si permanent (24ore/7zile din 7) pentru CLICK 24 Banking.