ING si-a dublat profitul brut si a atras peste o jumatate de milion de clienti |
Autor: Bancherul.ro 2008-03-19 14:47 |
|
ING Bank România anuntă pentru 2007 o crestere a veniturilor cu 41% si dublarea profitului brut. Pe fondul unei strategii orientate către nevoile clientilor, ING Bank a obtinut în 2007 cresterea semnificativă a numărului de clienti, ajungând la peste o jumătate de milion de clienti individuali, se arata intr-un comunicat de presa al bancii.
ING Bank România a înregistrat în 2007 venituri nete în valoare de 327 milioane RON, cu 41% mai mult decât în anul precedent.
Valoarea totală a activelor s-a ridicat la 8,1 miliarde RON, în crestere cu 13% fată de 2006, în timp ce portofoliul de credite a crescut cu 79%, ajungând la 4,7 miliarde RON.
“Anul 2007 a fost un an de crestere organică pentru ING Bank România. Am investit în extinderea retelei de sucursale si în dezvoltarea ofertei de produse pentru a putea oferi clientilor nostri, companii si clienti individuali, solutii de finantare viabile. Veniturile si volumele generate în acest fel au sustinut consolidarea pozitiei ING Bank pe piata românească”, a declarat Misu Negritoiu, Director General ING Bank România.
Divizia de retail ING Bank a cunoscut în 2007 o crestere spectaculoasă, prin dublarea numărului de clienti – care a atins astfel o jumătate de milion - si prin extinderea retelei cu 37 de noi unitati Self’Bank, ajungând astfel la 147 unităti. De altfel, anul trecut, ING Retail Banking a devenit un jucător principal pe piata creditelor ipotecare, si-a intensificat activitatea în categoria creditelor de consum, în acelasi timp consolidându-si pozitia pe piata depozitelor. “Rezultatele bune din 2007 se datorează, în primul rând, strategiei noastre de a lansa produse si servicii inovatoare menite să simplifice viata clientilor ING Bank. Un exemplu este Express Payments – singurul produs care permite plata facturilor în mai putin de 30 de secunde, care – alături de ING Self’Bank si ING Home’Bank – ajută clientii să petreacă mai putin timp la bancă”, a declarat Albert Roggemans, Director General Adjunct.
În sectorul clientilor corporativi, ING raportează pentru 2007 o crestere cu 17% a portofoliului de clienti. ING Wholesale Banking a lansat în 2007 o serie de produse si servicii noi printre care se numără produsele derivate (NDF, FXO, IRS), servicii de Debit Direct si POS, precum si servicii de depozitare si custodie pentru Fondurile de Pensii. Tot în 2007, ING Wholesale Banking a demarat implementarea sistemului Single Euro Payment Area (SEPA), care va fi finalizat în 2008.
Anul trecut, ING Bank România a adăugat sase noi sucursale pentru companii si 37 de unităti ING Self’Bank, modelul de dezvoltare teritorială ING Bank Romania fiind considerat în cadrul grupului un model de urmat pentru construirea unei retele de sucursale.
Realizările din sectorul de wholesale banking au adus companie ING importante premii, precum distinctia Global Custodian pentru ING Security Services Romania, premiul TMI pentru Payment & Cash Management, European Cash Management Award 2007 si Eastern European Cash Management Award 2007, câstigat pentru al optulea an consecutiv.
“România rămâne o tară de importantă strategică pentru grupul ING, iar obiectivele noastre sunt planificate pe termen lung. Dacă în 2008 intentionăm să ne întărim pozitia si să ne mentinem cu un pas înaintea pietei, prin consolidarea serviciilor bancare pentru companii, extinderea retelei si produselor pentru persoane fizice, pentru 2010 ne propunem să atingem un milion de clienti, o retea de 300 de unitati si o cotă de piată de 8-10%”, a încheiat Misu Negritoiu.
***
ING Bank detine o pozitie solidă pe piata bancară românească, oferind o gamă complexă de servicii financiare. Din 1994 si până în prezent, ING Bank si-a dezvoltat operatiunile într-un ritm sustinut, prin diversificarea portofoliului de produse si al celui de clienti, prin lansarea de noi divizii de servicii (brokeraj, leasing, factoring, afaceri imobiliare) si prin extinderea teritorială În prezent, ING Bank are 29 de sucursale bancare pentru companii si 147 unităti pentru persoane fizice.
ING România face parte din ING Group, institutie financiară internatională de origine olandeză care oferă servicii bancare, de asigurări si de management al activelor unui număr de peste 60 de milioane de clienti individuali, companii sau institutii din 50 de tări. Cu un personal de peste 120.000 de angajati, grupul cuprinde o gamă diversă de companii, care isi deservesc clientii sub numele ING.
|
|