www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Carduri de credit pentru doamne

Autor: Bancherul.ro
2008-02-28 10:39
MasterCard si BRED Banque Populaire au lansat în Franta primul card de plata destinat femeilor. Este vorba despre un card de afinitate care ofera discount-uri si servicii dedicate doamnelor.

In Romania, MasterCard a sustinut lansarea unui card de credit co-branded impreuna cu Oriflame si FinGroup S.A. Mai multe detalii gasiti in comunicatul de presa atasat.

BRED Banque Populaire si MasterCard Europe au lansat în Franta primul card de plată destinat doamnelor. Cardul BRED Affinity® combină caracteristicile unui card de debit international cu servicii exclusive si discount-uri, se arata intr-un comunicat al MasterCard.

Cardul Bred Affinity® MasterCard oferă doamnelor o serie de servicii, printre care se numără si optiunea de a plăti cumpărăturile în rate, trimitând cererea de creditare prin SMS. De asemenea, posesoarele cardului pot da telefoane de urgentă pentru diverse reparatii în casă sau în caz de accidente usoare, pot beneficia de garantii pentru cumpărături si pentru produsele livrate acasă si pot să-si extindă perioada de garantie cu un an sau doi la electronicele si electrocasnicele achizitionate cu acest card.

Unul dintre principalele avantaje ale cardului de debit constă în beneficiile si discount-urile pe care le oferă comerciantii parteneri. Utilizatoarele cardului Bred Affinity® pot beneficia de discount-uri la următorii comercianti: Sephora.com, Fnac.com, 24h00.fr, SmartBox.fr si Viapresse.com – dar si de oferte periodice puse la dispozitie si de alti parteneri.

Deoarece Bred Affinity® este un card de plată international emis pe platforma MasterCard, doamnele pot face cumpărături în 25 de milioane de locatii ale comerciantilor din întreaga lume, beneficiind în acelasi timp de servicii atasate cardurilor MasterCard, cum sunt asigurările.

Noul card este disponibil în două variante - MasterCard Classic si MasterCard Gold. Design-ul cardului Gold este foarte asemănător cu o textură de piele, iar cardul Classic este sidefiu.

BRED Banque Populaire intentionează să emită peste 20.000 de carduri Classic si 5.000 de carduri Gold în 2008 pe piata din Franta, unde sunt 16 milioane de femei cu vârsta între 20 si 40 de ani.

Frédéric Maserati, Head of Daily banking (Banque au Quotidien), BRED Banque Populaire, spune: "Cu Bred Affinity® am vrut să creăm un card care poate să însotească doamnele oriunde, care să contribuie la bunăstarea lor, să le permită să facă cumpărături mai usor, să le ofere discount-uri si servicii dedicate lor. Cardul este unic pentru că este singurul instrument de plată din Franta care are atasate toate aceste caracteristici."

Isabelle Loddé, Vice President - Affluent Products, MasterCard, spune:
"Este pentru prima dată în Franta când o bancă lansează un card destinat doamnelor, permitându-le să-si administreze cheltuielile, să-si protejeze cumpărăturile si care oferă avantaje si servicii în functie de nevoile acestora. MasterCard a sustinut lansarea a 33 de milioane de carduri de afinitate si co-branded în Europa.”