www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Operatiuni bancare cu pana la 50% mai mici pentru IMM-uri, prin abonamentul bancar de la Banca Transilvania

Autor: Bancherul.ro
2009-01-06 15:38
Până acum, peste 35.000 de firme au ales Abonamentul Bancar de la Banca Transilvania, serviciul care reduce cheltuielile clienţilor, în funcţie de numărul şi volumul operaţiunilor derulate prin conturile deschise la BT, se arata intr-un comunicat al bancii.

Abonamentul Bancar, primul produs de acest tip din România, este destinat firmelor mici, mijlocii şi microcompaniilor, care au o cifră de afaceri anuală de maximum 1,5 milioane de lei şi pentru care contează foarte mult colaborarea cu o instituţie bancară cu un portofoliu complet de produse şi cu o reţea extinsă de unităţi.

In 2008, Banca Transilvania a perfecţionat Abonamentul Bancar, în cadrul unui proces de adaptare permanentă şi de anticipare a cerinţelor pieţei. Produsul permite acum o reducere cu până la 50% a comisioanelor pentru operaţiunile prin cont, valabilă pentru abonamente bancare cu valori care sunt între 10 şi 50 EUR / lună.

In plus, clientul nu are cum să piardă, pentru că Abonamentul Bancar presupune doar plata aferentă operaţiunilor efectuate, şi nu plata unei sume fixe, lunar.

In plus, Abonamentul Bancar, împreună cu produsele de Internet Banking – BT 24, cardurile de credit Visa Business, pot conduce la o şi mai mare reducere a cheltuielilor în colaborarea cu banca. Printre cele mai mari avantaje ale clienţilor care folosesc abonamentul sunt disponibilitatea şi confortul în relaţia cu Banca Transilvania.

Conform datelor statistice, peste 80% dintre firmele mici şi mijlocii din România nu folosesc credite bancare pentru susţinerea activităţii lor - fie a celei curente, fie a celei de investiţii. Pentru aceste companii, unul dintre cele mai importante criterii în alegerea unei bănci îl reprezintă nivelul comisioanelor aferente plăţilor, încasărilor şi operaţiunilor cu numerar.

Banca Transilvania, recunoscută în piaţă ca Banca Oamenilor Intreprinzători, acordă o atenţie deosebită conceptului de parteneriat cu clienţii, căutând, prin servicii şi produse cum e şi Abonamentul Bancar, să susţina firmele şi întreprinzătorii, venind cu soluţii şi facilităţi care să genereze valoare adăugată pentru aceştia.

Banca Transilvania® se află în topul primelor 5 bănci din România, în funcţie de active. Are un capital majoritar românesc, iar Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, care deţine 15% din capitalul social, este acţionar semnificativ. BT este o instituţie financiară cu reprezentare naţională, având peste 500 de unităţi şi peste 6.000 de angajaţi. Conform unui studiu realizat în 2008, Banca Transilvania® se numără printre cele mai cunoscute 10 branduri româneşti. Este prima instituţie bancară din România cotată la Bursa de Valori Bucureşti (BVB), în anul 1997. Activitatea Băncii Transilvania® este organizată pe patru linii principale de afaceri – persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici – pentru care banca are produse şi servicii specifice, precum şi un personal dedicat.