Aplicatia YOU BRD are in prezent probleme de functionare, nu se poate fi utilizata de clientii bancii, conform reclamatiilor primite de la acestia.
Problema cu aplicatia BRD a fost recunoscuta si de banca, intr-o postare pe Facebook.
„Momentan serviciul de internet și mobile banking YOU BRD, funcționează cu intermitențe. Lucrăm cu prioritate la remededierea situației. Ne cercem scuze pentru disconfortul creat și îți mulțumim pentru înțelegere”, conform unui raspuns al BRD la un comentariu postat pe pagina Facebook a bancii.
Mai multi cititori au transmis si la Reclamatiibanci.ro ca nu pot deschide aplicatia: „De ce nu pot deschide aplicatia YOU BRD? ami cere număr client pentru activare”, a intrebat un cititor.
ACTUALIZARE
In jurul orei 19, BRD a raspuns la un comentariu pe Facebook ca aplicatia YOU este din nou functionala: "Acum aplicatia este functionala. In cazul in care e necesar, te rugam sa reiei procesul de self-registration."
BRD nu a publicat o postare pe Facebook in care sa anunte problema de functionare a aplicatiei YOU, ci doar a raspuns la comentariile clientilor la o postare pentru promovarea unui credit.
Nici pe site-ul BRD nu a existat un anunt de atentionare, unde nu exista o sectiune privind starea serviciilor, cum gasesti pe site-urile altor banci.
(Stire in curs de actualizare)