Aplicatiile de mobile banking si internet banking ale Raiffeisen Bank au avut probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, din cauza unui incident tehnic, conform unui anunt al bancii, postat pe Facebook, in jurul orei 11:
"Dragi clienți,
⚠ Momentan întâmpinăm un incident care impactează:
- Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen SmartToken;
- Raiffeisen Smart Business;
- Noul Raiffeisen Online IMM;
- OpenBanking (AISP/PISP/CISP);
- Înrolarea cardurilor din Smart Mobile pentru Google Pay și Apple Pay este afectată (push provisioning);
- Smart Market – flux înrolare.
✅ Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/.../disponibilitatea-serviciilor/.
🔍Cauza este în curs de remediere.
📞 Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).
🤝 Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!"
[𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘] Ca urmare a incidentului înregistrat astăzi, care ne afectează serviciile online, vă reamintim că puteți merge în oricare din sucursalele noastre pentru efectuarea de plăți și operațiuni urgente.
De asemenea, vă informăm că toate celelalte servicii ale băncii sunt funcționale (precum bancomate, terminale de plată și carduri).
Un client Raiffeisen a postat urmatorul comentariu, la recomandarea bancii de a merge in sucursale:
"Să mergem in sucursale? Care? Ca le-ati desființat pe aproape toate! Ridicol! Imi place sloganul "fără cash""
Banca a anuntat dupa aproximativ 6 ore (in jurul orei 18) ca problema a fost remediata:
[𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘] Ne bucurăm să vă anunțăm că echipa noastră a soluționat problema tehnică înregistrată astăzi, de deschidere a aplicațiilor online. Toate serviciile băncii sunt funcționale.