Clienții pot retrage bani de pe card de la bancomatele CEC Bank direct cu telefonul, cu ceasul smart sau cu alte dispozitive contactless, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Începând de azi, funcționalitățile contactless sunt disponibile la peste 550 de bancomate și multifuncționale de plată de generație modernă din rețeaua CEC Bank și permit retrageri și operațiuni fără introducerea cardului.
”Digitalizarea este viitorul, iar soluțiile care ne fac viața mai ușoară se bucură de o adopție rapidă. Potrivit studiilor, 1 din 4 utilizatori frecvenți de carduri folosesc deja portofelele digitale Google Wallet și Apple Pay - și-au înrolat cardurile pentru a le folosi direct de pe telefon - și numărul de utilizatori este în continuă creștere”, a declarat Cristian Tudorancea, Director Carduri în cadrul CEC Bank.
Pentru efectuarea unei operațiuni contactless, clientul doar apropie de bancomat telefonul, ceasul smart (Fitbit Pay, Garmin Pay) sau cardul, fără a mai fi necesară introducerea cardului în fanta specială. Astfel, durata unei operațiuni se reduce cu cel puțin 30 de secunde – timp necesar pentru scoaterea cardului din portofel, introducerea în bancomat și recuperarea acestuia după tranzacție. Și, în plus, nu există riscul blocării cardului în bancomat.
Funcționalitățile contactless sunt disponibile atât pentru clienții CEC Bank, cât și pentru utilizatorii de carduri emise de alte bănci care permit realizarea de tranzacții contactless la alte bancomate decât cele din rețeaua proprie.
Tipurile de operațiuni ce pot fi efectuate contactless la bancomatele CEC Bank sunt: retrageri de numerar, interogări de sold, generarea de mini-extrase de cont sau plata facturilor, iar la multifuncționalele de plată (MFM-uri) se pot realiza și retrageri și depuneri în euro, precum și schimburi valutare. Pentru anumite tipuri de operațiuni, cum ar fi activarea cardului sau personalizarea PIN-ului, din motive de siguranță, este necesară în continuare prezentarea cardului fizic.
Operațiunile contactless la bancomate și multifuncționale de plată CEC Bank pot fi realizate cu cardul fizic, cu telefonul - folosind aplicațiile de tip portofel digital Apple Pay sau GPay, sau cu ceasuri smart (Garmin Pay, Fitbit Pay).
În prezent, peste 550 de bancomate și multifuncționale de plată CEC Bank permit realizarea de operațiuni contactless, urmând ca numărul acestora să crească în perioada următoare la circa 900.
Începând cu a doua jumătate a anului 2020, CEC Bank a demarat un amplu proces de modernizarea a întregii flote de bancomate și multifuncționale de plată - care permit clienților băncii și operațiuni de depunere-retrage în euro, pe lângă lei, dar și schimburi valutare. În prezent, rețeaua CEC Bank include peste 1.300 de bancomate, din care peste 850 de generație nouă.
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de peste 53,3 de miliarde lei, la sfârșitul primului semestru din 2022.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, internet banking, mobile banking și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.