Banca Transilvania a primit certificare ISO9001:2015 pentru activităţi de acceptare a cardurilor la plata prin POS-uri – aplicaţie şi terminale de plată asistate, neasistate şi virtuale – şi activităţi de eCommerce, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Organismul de certificare este SGS România, parte a grupului SGS, lider mondial în domeniul inspecţiei, verificării, testării şi certificării.
BT este prima bancă din România care primeşte o astfel de recunoaştere pentru soluţiile de plată cu cardul, în urma auditării externe.
Certificarea atestă calitatea serviciilor şi soluţiilor POS şi eCommerce oferite de bancă.
Impactul Băncii Transilvania pe piaţa soluţiilor de plată cu cardul:
Peste 40.000 de comercianți şi 80.000 de locații fizice şi magazine online beneficiază de serviciile de acceptare BT.
În medie, în fiecare secundă sunt realizate 13 tranzacții cu cardurile Băncii Transilvania.
Volumele de tranzacții de cumpărături cu cardurile au crescut cu peste 42% în 2021 față de 2020.
17.000 de comercianți fac parte din programul de loialitate STAR, destinat clienților BT care au carduri de cumpărături.
Banca Transilvania are 4,6 milioane de carduri emise.
Comercianţii care lucrează cu Banca Transilvania au la dispoziţie BTePOS.ro, platformă online cu soluţii pentru plata cu cardul, cu telefonul sau online.
BT are peste 2,5 milioane de clienţi unici digitalizaţi, reprezentând 68% din clienţii activi. Aceştia sunt persoane fizice şi companii care folosesc cel puţin una dintre soluţiile digitale ale băncii – aplicaţii, Internet Banking sau Mobile Banking.
Banca Transilvania este cel mai mare emitent de carduri din România și liderul pieţei soluțiilor de plată cu cardul şi a tranzacțiilor cu cardul.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are peste 18% cotă de piaţă, 3,4 milioane de clienţi, 3 linii de business, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi.
Este singurul brand bancar românesc din Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.