- BCR a lansat procesul de transformare responsabilă a portofoliului de carduri BCR, prin care, până la finalul lui 2022, vor fi emise exclusiv carduri sustenabile, prietenoase cu mediul
- Începând cu luna octombrie, cele mai apreciate două carduri din portofoliul BCR, cardul de credit BCR IKEA și cardul de debit George, vor fi emise pe un suport fizic prietenos cu mediul, realizat din 85% plastic reciclat
Banca Comercială Română lansează primele carduri bancare prietenoase cu mediul, ca parte dintr-un demers mai amplu prin care banca vizează transformarea sustenabilă a portofoliului de carduri, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Astfel, începând din luna octombrie, clienții BCR au posibilitatea de a utiliza un card fizic prietenos cu mediul, realizat din 85% plastic reciclat, dacă solicită un card de credit BCR IKEA sau un card de debit George, varianta de culoare pe albastru, cea mai cerută versiune dintre cele patru disponibile.
Chiar dacă materia primă care stă la baza dezvoltării noilor carduri este diferită, acestea păstrează toate funcționalitățile de până acum, de la designul atractiv, accesul la fonduri și plățile contactless.
“Studiile științifice demonstează că încălzirea globală va fi cea mai mare provocare cu care s-a confruntat omenirea până acum, fiind absolut necesar să luăm măsuri pentru prevenirea și atenuarea schimbărilor climatice.
BCR, în calitate de membru activ în comunitate, și-a asumat o abordare integrată de business responsabil, încurajând dezvoltarea economică durabilă și un comportament atent față de mediu, prin care contribuie la prosperitatea clienților, dar și a societății.
De aceea, integrarea sustenabilității în mediul de business, pentru a satisface nevoile prezentului fără a compromite resursele, este datoria pe care o avem față de generațiile viitoare. Un pas important pe care noi îl facem în atingerea acestui obiectiv comun ține de lansarea primelor carduri bancare prietenoase cu mediul, din portofoliul BCR.
Sperăm să fie un bun exemplu în industria bancară, pentru a ajunge rapid o practică comună, ce aduce o schimbare reală și impact pozitiv în viața comunității”, a declarat Ilinka Kajgana, Vicepreședinte Executiv Risc în cadrul BCR.
Cardul BCR IKEA este un reper unic pe piață la nivel de flexibilitate și accesibilitate a serviciilor de finanțare oferite clienților, fiind primul card de credit ce oferă 60 de rate fără dobândă, dar și posibilitatea de a-l obține direct în magazinul IKEA și de a achiziționa produsele pe loc prin linia de credit aprobată.
Produsul a cunoscut un succes comercial major încă de la lansare, iar parteneriatul strategic dintre cele două companii evoluează prin emiterea acestui card fizic prietenos cu mediul și prin viziunea comună asupra importanței impactului pozitiv în societate și a grijei față de mediu.
Poluarea cu plastic a devenit una dintre cele mai presante probleme de mediu din lume, iar BCR își concentrează de ceva timp eforturile în urmărirea lanțurilor valorice de producție care au un impact pozitiv asupra societății, prin protejarea mediul înconjurător. În scurt timp, toate cardurile George, disponibile în patru versiuni de culoare (albastru, roz, verde și turcoaz), vor fi emise exclusiv din materiale prietenoase cu mediul.
În același timp, BCR va continua promovarea unor practici bancare responsabile, susținând comerțul electronic și plățile contactless cu telefonul sau ceasul, prin informarea constantă a clienților cu privire la alegerile ce au la bază respectul pentru mediu.
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.
BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 18 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 370 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori.
BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproape 1.800 de echipamente, aproximativ 11.400 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.