Pentru următoarea perioadă a anului, întărirea departamentului de cercetare, consolidarea și extinderea unităților spitalicești prezente și programul de achiziții vor fi principalele segmente de dezvoltare a Medlife, anunta compania de asigurari.
Compania vizează finalizarea achiziților de anul trecut și are în lucru alte 4-5 tranzacții. Se caută parteneri în sectoare de servicii medicale pe care le-am oferit într-o pondere mai scăzută, dar care se pot dovedi importante pentru dinamica companiei în anii ce urmează.
Comunicatul de presa al MedLife:
MedLife, rezultatele financiare T1 2021, creștere de peste 40% față de T1 2020. „Rezultatele sunt bune, piața începe să-și recapete dinamica. Compania a continuat și în 2021 să ajute la monitorizarea pandemiei exclusiv din resurse proprii”
MedLife a înregistrat în T1 2021 o cifră de afaceri consolidată pro forma de 370,6 mil. Ron, în creștere cu 40,3% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Pentru următoarea perioadă a anului, întărirea departamentului de cercetare, consolidarea și extinderea unităților spitalicești prezente și programul de achiziții vor fi principalele segmente de dezvoltare.
Compania vizează finalizarea achiziților de anul trecut și are în lucru alte 4-5 tranzacții. Se caută parteneri în sectoare de servicii medicale pe care le-am oferit într-o pondere mai scăzută, dar care se pot dovedi importante pentru dinamica companiei în anii ce urmează.
Cererea de servicii medicale crește, economia arată bine și prin urmare compania vizează o creștere peste piață a cifrei de afaceri în următorii 3-4 ani.
Relansarea economiei țării și reîntoarcerea la activitățile normale depind de avansarea campaniei de vaccinare. În continuare, este necesar amplificarea eforturilor de informare și educare.
București, 13 mai 2021: Sistemul Medical MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, a înregistrat în primele trei luni ale anului 2021 o cifră de afaceri consolidată pro-forma în valoare de 370,6 de milioane de lei, în creștere cu 40,3% față de primul trimestru din 2020. Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele din primul trimestru reflecă faptul că piața a început să reintre în mișcare, după un an pandemic, și capătă o dinamică tot mai mare pe măsură ce campania de vaccinare avansează, iar românii își reiau ușor și precaut activitățile obișnuite.
“Rezultatele din primul trimestru ale anului 2021 sunt optimiste și ne bucurăm să vedem că strategiile și măsurile adoptate de noi dau roade. Acum, la început de an, ne-am concentrat mult pe programele de screening și diagnostic, care vin atât în sprijinul pacienților care suferă de comorbidități, cât și a celor care au trecut prin boală și care vor vor să analizeze starea lor de sănătate pe termen mediu și lung. Intervențiile chirurgicale au căpătat și ele o amploare mare, românii fiind conștienți de faptul că amânarea nu este o soluție pentru problemele lor și că pot veni cu încredere în unitățile noastre, nefiind expuși unor riscuri mari prin prisma organizării interne. Grija noastră a fost îndreptată și spre zona corporate, unde am venit în întâmpinarea partenerilor cu multe programe dedicate, angajatorii fiind tot mai preocupați de sănătatea angajaților săi”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.
Trimestrul 1 a însemnat pentru MedLife și majorarea facilităților existente cu 40 milioane de euro prin semnarea unui credit sindicalizat în valoarea totală de aproximativ 143 de milioane de euro, așa cum a fost anunțat către acționari și investitori, fonduri care vor fi dedicate consolidării și extinderii grupului la nivel național, prin dezvoltarea spitalelor regionale, potrivit reprezentanților companiei.
“Suntem conectați cu tot ceea ce înseamnă dinamica economică actuală. România are o perspectivă excelentă și competitivă în contextul economic actual european. Avem planuri relevante de dezvoltare și extindere și suntem pregătiți și dornici să avansăm cu multe proiecte, uitându-ne în continuare cu atenție în piață. Ne concentrăm pe finalizarea achizițiilor demarate în 2020 și sperăm ca familia noastră să se mărească, în curând, cu alți parteneri. Fiind singura firmă românească ce consolidează piața și, în acelasi timp, fiind percepuți de firmele din România mai degrabă ca un partener decât un achizitor, avem avantaje importante în consolidarea acestui segment. În consecință, cu excepția tranzacțiilor în curs, urmează să utilizăm relativ rapid noile sume disponibile și sperăm ca în urmatoarele luni să anunțăm 3-4 tranzacții noi. Noile sume vor fi utilizate în paralel cu alocarea resurselor interne de lichidități care cresc odată cu grupul sau chiar mai accelerat. Totodată, vizăm consolidarea infrastructurii medicale la nivelul unităților din întreaga țară în mod sistematic și ne dorim să extindem astfel singura platformă care acoperă întreaga țară cu unități medicale. În paralel, avem ca prioritate accelerarea demersurilor de cercetare inițiate încă de la începutul anului trecut, menținându-ne rolul de watchdog regional în monitorizarea pandemiei” , a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.
În ceea ce privește campania de vaccinare împotriva COVID-19, autoritățile române au anunțat zilele trecute că peste 3,5 milioane de români au fost imunizați cu ambele doze. “Încă avem un număr important de persoane indecise sau care refuză ideea vaccinării. Vaccinul nu ne ajută doar din punct de vedere al sănătății individuale, ci și din perspectivă economică, socială. În prezent accesul la vaccin este cât se poate de simplu, chiar MedLife a anunțat acum câteva săptămâni că se deplasează la sediul companiilor pentru a organiza sesiuni de vaccinare, deci nu mai e nevoie să te deplasezi, venim noi la tine la locul de muncă”, a mai declarat Mihai Marcu.
Despre Sistemul Medical MedLife:
Sistemul Medical MedLife a pornit acum 26 de ani, s-a dezvoltat sănătos și a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din România. Antreprenorii români, care au pus bazele acestei companii, au investit și s-au implicat pentru a aduce schimbare în sistemul de sănătate românesc, au crezut în inovație și au îndrăznit să țintească cât mai sus, pentru a oferi pacienților români calitate, profesionalism, grijă și respect pentru nevoile lor.
Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una din marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare baza de clienţi corporate pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din ţară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, unul dintre cei mai mari jucători de servicii medicale private din Europa Centrală și de Est.
Grupul MedLife are un istoric de succes în ceea ce privește atât creșterea organică, cât și creșterea prin achiziții. Echipa sa puternică si experimentată de management, a fost capabilă să creeze si să gestioneze aceste oportunități de creștere, dobândind cunoștințe și experiență valoroase, care să îi permită găsirea celei mai bune căi pentru continuarea cu succes a extinderii.
Fiind o companie românească cu tradiție, MedLife a ales să se listeze la Bursa din România, fiind un model al listărilor pe piața locală de capital. A deschis orizonturi, iar prin guvernanța corporativă pe care o are implementată, a inspirat și alte companii locale spre a porni pe acest drum și a ajuta la dezvoltarea capitalului românesc și a economiei. Acțiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzacționare pe piața reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori București, Categoria Premium, având simbolul de tranzacționare ″M″.
În perioada de pandemie MedLife a reușit să joace un rol esențial în societate și să capete un statut de lider detașat în monitorizarea pandemiei prin implicarea activă în zona de cercetare.
Compania continua să investească în proiecte cu impact asupra comunității locale în tehnologie și infrastructură. Crează locuri de muncă și dezvoltă un ecosistem care contribuie la dezvoltarea și menținerea unei Românii sănătoase.