Cifrele Băncii Transilvania arată că BT Pay a contribuit la formarea de comportamente noi în acest an – cumpărături contactless la comercianţi, transferurile de bani şi donaţiile, toate prin telefon, se arata intr-un comunicat al bancii, in care se adauga:
Numărul de plăţi cu telefonul s-a triplat în 2020 faţă de 2019, ajungând la 4 milioane de cumpărături/lună cu telefonul, la finalul acestui an.
Tot mai multe transferuri de bani sunt făcute prin intermediul aplicaţiei: numărul lor a crescut de patru ori în 2020 față de 2019, ajungând la 1,3 milioane/lună, la finalul anului.
Peste 100.000 de carduri au fost folosite prima dată în format digital, prin intermediul BT Pay, înainte ca respectivii clienţi să intre în posesia cardului fizic. Clienţii pot deschide cont online şi pot adăuga digital cardul în aplicaţie înainte să îl primească fizic.
Peste 12.000 de donaţii au fost făcute prin BT Pay, în decurs de opt luni prin aplicaţie către 12 fundaţii şi organizaţii cu care Banca Transilvania colaborează.
BT a lansat opţiunea Donaţii prin telefon în aprilie a.c. pentru a susţine eforturile împotriva pandemiei, oferind astfel clienţilor cea mai la îndemână opţiune pentru a face donaţii, prin telefon.
Cea mai recentă cauză socială căreia Banca Transilvania i s-a alăturat – de această dată, împreună cu Fundaţia Simona Halep – a fost Ajută copiii cei mai afectaţi de pandemie, iniţiată de SOS Satele Copiilor România.
BT şi fundaţia au donat 50.000 de euro, iar banca a dublat fiecare donaţie făcută prin BT Pay şi prin site-ul băncii timp de
două săptămâni, în decembrie a.c., aşa încât s-au strâns peste 130.000 de euro care vor ajuta 450 de copii nevoiaşi să aibă condiţii decente de locuit.
Peste 1 milion de persoane folosesc BT Pay pentru bankingul de zi cu zi – de la plăţi contactless la comercianţi, transferuri de bani, gestionarea cardurilor, confirmarea cumpărăturilor online, până la posibilitatea de a retrage bani de la bancomat fără a fi nevoie de cardul fizic.