Unicredit le-a luat clientilor cu credite de consum de doua ori rata lunara, din cauza unei erori la optiunea direct debit din sistemul informatic al bancii.
Problema a fost sesizata ieri de clienti, care s-au plans ca banca nu i-a anuntat in timp util despre aparitia acestei erori: “in sfarsit ati ajuns la concluzia ca trebuia sa va notificati clientii si asta la mai bine de 12 ore de cand au debutat primele retrageri neconforme”, a comentat cineva pe pagina Facebook a Unicredit.
Unicredit nu a precizat, in anuntul sau pe Facebook, care a fost problema, ci doar a mentionat ca exista erori tehnice: “intampinam erori tehnice cuu privire la debitul direct de pe creditele de nevoi personale de la Unicredit Consumer Financing. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va asiguram ca depunem toate eforturile in vederea remedierii ei in cel mai scurt timp posibil.”
Unii clienti ai Unicredit s-au plans ca au ramas fara bani in cont dupa ce banca le-a luat de doua ori rata la credit, iar altii ca au asteptat zeci de minute la call center pentru a vorbi cu cineva de la banca, pentru a afla care este problema.
“Incep sa ma cam satur de problemele acestei banci, nu e prima data cand fac probleme clientilor”, a comentat cineva.
“In curand o sa schimb banca, asa ceva este inacceptabil!!!”, a adaugat al client Unicredit.
Ieri, in jurul orei 23, dupa aproximativ 11 ore de la semnalarea incidentului si 24 de ore de la aparitia acestuia, Unicredit a anuntat ca “problemele tehnice au fost remediate, iar situatia conturilor a revenit la normal.”