ING Bank a avut si astazi probleme cu aplicatia de internet si mobile banking Home Bank, la care clientii bancii nu au putut sa se conecteze timp de cateva ore.
"Homebanku cand ne anuntati ca iar nu merge?" s-a plans un client pe pagina Facebook a ING.
Un alt client a reclamat ca nu a putut face nici plati cu cardul si nici nu a putut retrage bani de la ATM-uri.
"Probleme cu servele?" a intrebat cineva.
"Din pacate, in acest moment intampinam o problema tehnica la efectuarea operatiunilor, se lucreaza cu prioritate la remedierea problemelor", a replicat banca, in urma cu patru ore.
Peste doua ore, ING a revenit si a precizat ca "toate serviciile functioneaza acum fara probleme".
ING Bank a avut de doua ori probleme in aceasta luna cu aplicatia Home Bank, ultima data chiar saptamana trecuta, cand Home Bank a avut o “eroare generala la rambursarea creditelor personale si ipotecare”, aceesi problema fiind si la Contact Center. (vezi aici detalii)
ING se confrunta periodic cu diverse probleme in functionarea serviciului de internet si mobile banking Home Bank, dupa incidentul major din septembrie 2016, cand intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)