Home Bank, aplicatia de internet/mobile banking a ING Bank are o “eroare generala la rambursarea creditelor personale si ipotecare”, aceesi problema fiind si la Contact Center, conform unui raspuns al bancii pe pagina Facebook, la reclamatia unui client.
Clientii bancii pot sa-si achite ratele doar un unitati (office).
“Situatia este in investigare la departamentul tehnic si pentru moment nu avem un termen de rezolvare a situatiei”, mai precizeaza banca.
Unii clienti ai ING s-au plans ca de trei zile exista aceasta problema cu Home Bank si nu pot sa-si achite ratele prin intermediul aplicatiei.
Alti clienti acuza banca de faptul ca nu este transparenta, neanuntandu-si clientii despre acesta problema: “Inteleg eroarea ce o intampinati. Nu inteleg de ce nu sunteti transparenti si nu anuntati problemelele, cei de la Call Center induc in eroare...” conform unei postari pe pagina Facebook a bancii.
ING se confrunta periodic cu diverse probleme in functionarea serviciului de internet si mobile banking Home Bank, dupa incidentul major din septembrie 2016, cand intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)
Ultima problema cu Home Bank a fost in 5 aprilie, ultima zi lucratoare inaintea sarbatorilor dde Pasti, cand ING Bank si-a cerut scuze clientilor pentru “intarzierea in incarcarea aplicatiei”, dupa ce un client s-a plans ca aceasta nu functioneaza. (vezi aici detalii)