Pentru 2016, Piraeus Bank vizează dublarea volumului de credite noi pe zona de IMM & corporate şi o triplare a volumului pe retail, prin dezvoltarea unor produse de creditare avantajoase adaptate nevoilor clienţilor, anunta banca intr-un comunicat, in care mai precizeaza urmatoarele:
De la începutul acestui an Piraeus Bank a lansat un produs de creditare pentru nevoi personale cu marja de 6,5% an, iar pentru credite imobiliare a dezvoltat două opțiuni de creditare cu finanţare diferenţiată în funcţie de perioada de creditare.
"Anul trecut ne-am asumat o acţiune de curăţare a bilanţului şi de repoziţionare. Trecerea pe profit este rezultatul proceselor de restructurare începute în 2015. Suntem acum într-o nouă etapă, care urmăreşte creşterea veniturilor, integrarea de noi concepte şi modele de business în timp ce vom păstra un control riguros al cheltuielilor. Avem o lichiditate foarte bună, iar raportul credite brute/depozite este în continuare subunitar, favorabil acordării creditelor independent de surse externe”, a declarat Cătălin Pârvu, CEO al Piraeus Bank România.
Piraeus Bank România a reuşit în primul trimestru al anului 2016 trecerea pe profit, rezultat al procesului de consolidare şi restructurare desfăşurată în cursul anului 2015. Valoarea profitului net înregistrat este de cca. 1 mil. Euro, în creştere faţă de perioada corespunzătoare anului 2015, când banca a înregistrat pierderi de 17 milioane de Euro.
Depozitele clienţilor au înregistrat o valoare de 861,6 milioane de euro, constantă faţă de sfârşitul anului trecut, dar în scădere cu 14% faţă de primul trimestru al anului 2015.
Rata fondurilor proprii totale a crescut la 17,5% în trimestrul I din 2016 faţă de 12,1% în trimestrul I al anului 2015.
Valoarea brută a portofoliului de credite a fost de cca. 800 milioane de euro, în scădere cu 3% faţă de sfârşitul anului 2015.
Raportul credite brute/depozite a fost de 0.92 la 31 martie 2016, în uşoară creştere faţă de finele anului 2015, când raportul a fost de 0.89.