Banca Transilvania anunta ca "dezvoltă un hub de Digital Banking, ca parte a strategiei de a creşte şi de a investi în omni-channel banking."
Banca a precizat, pentru Bancherul.ro, ca este vorba de una dintre diviziile BT – Divizia Digital Banking.
Echipa Digital Banking va cuprinde aproximativ 100 de persoane şi un mix de specializări: banking, IT, dar şi alte domenii şi parteneri strategici români şi internaționali, adauga banca, care mai precizeaza urmatoarele:
Hub-ul va lansa şi va gestiona proiecte de profil pentru BT, prin conectarea unor idei creative care să transforme oferta Băncii Transilvania în soluții digitale.
BT omni-channel are la bază integrarea avantajelor unei sucursale tradiționale şi a uneia digitale, Internet Banking şi Mobile Banking, precum şi social media.
Pentru Banca Transilvania, digital banking înseamnă un pas înainte pentru personalizarea ofertelor, eficiență sporită, cunoaşterea detaliată a clienților şi atragerea persoanelor nebancarizate. Digital banking aduce clienților mobilitate, rapiditate, economie de timp, gestionarea personală a finanțelor, precum şi costuri mai mici.
Hub-ul BT Digital Banking se află în cadrul Liberty Technology Park din Cluj-Napoca, primul parc tehnologic din România, creat pentru a oferi un mediu destinat dezvoltării companiilor din domeniile IT, comunicații, cercetare şi dezvoltare.