Topul companiilor de asigurări cu cel mai mare volum de publicitate în primele două luni ale anului 2016 este dominat de Gothaer si Omniasig.
În perioada 1 ianuarie – 29 februarie 2016, companiile de asigurări au înregistrat 572 reclame în mass media, dintre care 469 au fost difuzate la TV, 32 la posturile de radio și 44 machete tipărite în presa scrisă, conform unei analize realizata de Mediatrust.
Clasamentul companiilor cu cel mai mare volum de publicitate este condus de Gothaer cu 254 reclame înregistrate și un rate card aproximat la 618.405 euro.
Omniasig ocupă a doua poziție cu 248 reclame și un rate card estimat la 584.954 euro, fiind urmată de Groupama cu 35 reclame difuzate și un rate card estimat la 81.200 euro.
Aegon a înregistrat, în perioada 1 ianuarie – 29 februarie, 4 reclame, iar Uniqa Asigurări este în top cu 4 reclame.
Topul apariţiilor în mass media
În perioada 1 ianuarie – 29 februarie 2016, companiile de asigurări au înregistrat 9.506 de materiale în mass media dintre care 693 în presa scrisă, 994 la TV, 525 la posturile de radio, 4.444 de mențiuni în presa online, 2.850 de mențiuni în social media.
Compania de asigurări Carpatica Asig a înregistrat cea mai bună vizibilitate în mass media, în perioada 1 ianuarie – 29 februarie 2016, cu 2.075 materiale. Locul doi este ocupat de Astra Asigurări cu 1.012 de mențiuni, urmată de Groupama cu 810 de materiale.
Euroins este în top cu 653 materiale, urmată de Asirom cu 644 de mențiuni și Omniasig cu 611 mențiuni. Uniqa a înregistrat în perioada menționată 601 materiale, fiind urmată de Allianz Țiriac cu 514 materiale. City Insurance are 366 de mențiuni, NN Asigurări este în top cu 303 materiale.
Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 17.757 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 29 februarie 2016, la 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria Finanţe.