www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Mybrdnet, serviciul de internet banking al BRD, are probleme de functionare, starnind mania clientilor: “de vreo patru zile nu pot sa-mi accesez contul...nu pot face plati...vreau comisionul inapoi”

Autor: Bancherul.ro
2014-12-17 23:37

“De vreo patru zile nu ma pot sa-mi accesez contul pe mybrdnet (serviciul de internet banking al BRD). Care sa fie cauza?”, ne-a intrebat astazi un client al BRD pe site-ul Reclamatiibanci.ro, dedicat consultantei financiare gratuite si educatiei financiare.


“De cateva zile nu mai pot accesa contul meu pe mybrdnet. Primesc un mesaj cu scuze si asigurarea ca vor reveni imediat. nu pot face platile in aceste conditii. Multumesc”, ne-a scris, tot astazi, un alt client al BRD.


Am luat legatura imediat cu purtatorul de cuvant al BRD, pentru a afla daca platforma de internet banking a bancii are probleme de functionare, insa acesta ne-a raspuns ca nu stie sa fie vreo problema.


Ulterior am verificat si pagina de Facebook a bancii, unde am descoperit ca saptamana trecuta, vineri si sambata, banca a confirmat clientilor ca au existat probleme in functionarea mybrdnet, ceea ce inseamna ca problemele s-ar putea sa continue si in prezent.


In consecinta, i-am avertizat pe clientii BRD care ni s-au plans de aceasta situatie si i-am rugat sa ne transmita numerele de telefon pentru a le da mai departe bancii, astfel incat aceasta sa incerce sa le rezolve problema, intrucat se pare ca dificultatile de accesare a site-ului bancii au fost cauzate de recenta modificare a interfetei grafice a mybrdnet.


Iata plangerile clientilor BRD pe pagina de Facebook a bancii:


Nu merge myBRDnet. Imi vreau comisionul pe Decembrie inapoi”, se plangea vineri, la ora 3, un client al BRD pe pagina de Facebook a bancii.


Dupa o ora si jumatate, la 4,36, BRD raspundea clientului:


"Buna,
Platforma MyBRDNET este momentan indisponibila din motive tehnice. Este un incident neprevazut si incercam sa-l remediem in cel mai scurt timp posibil.
Iti multumim pentru intelegere.
Echipa BRD"


“Cat mai dureaza pana rezolvati problema cu BRD NET? nu merge de ore bune.... intreaba altcineva, la 5,15 in aceeasi zi. “POATE DE 2 ZILE!!!”, spune altcineva.


Dupa 15 minute, banca raspunde:


“Este un incident neprevazut si incercam sa-l remediem in cel mai scurt timp posibil.
Iti multumim pentru intelegere.
Echipa BRD”


“Internet Banking cand mai functioneaza oare?? ieri mai mult nu a mers ...azi la fel se pare !!!!!” s-a plans a doua zi, sambata, un alt client al BRD.


Banca i-a raspuns:


“Sambata a avut loc un incident neprevazut. S-a remediat in aceeasi zi.
Multumim penru intelegere!
Echipa BRD”


NU MAI MINTITI!”, a venit replica unui client. “De cand ati schimbat interfata la internet banking merge oribil indiferent de ora sau zi. Pentru ce platesc acest serviciu? Ca sa nu stau la rand la ghiseu sau sa stau linistit acasa sa imi fac treburile? Va spun eu pentru ce: pentru ca sa plece clientii de la voi. Cu mine, altii 10 pleaca, pe care ii stiu eu. Sunteti absolut mizerabili!


Altcineva: “Si nu numai sambata am avut problema asta. De cand ati introdus noua interfata, o singura data am putut intra. In rest, tot pe cea veche reuseam sa intru. Acum, vad ca ati renuntat de tot la aceea.”


“Dupa ce ca aveti o gramada de comisione si jupuiti oamenii de bani nici serviciile mybrdnet nu merg.Rusine!!!!!!!!!!!”, se plange alt client.


“De ce nu functioneaza mybrdnet-ul.....si asta de vreo trei zile...e posibil asa ceva..??!!”, spune un alt client BRD.


“MyBrdNet functioneaza? Cand vreau sa intru in logare, apare pagina cu scuzele de rigoare si cu promisiunea ca se va rezolva in cel mai scurt timp.Au trecut deja 3 zile si apar aceleasi mesaje”, confirma alt client al bancii.