Chiar in timp ce la un post TV rula astazi o reclama la Fabricadediscounturi.ro, care are "cele mai tari discounturi la electronice”, clip vazut si in pauza meciului de fotbal Romania-Finlanda de marti, pe recent aparutul site de comert electronic a fost postat un anunt in care se anunta ca acesta "se afla in imposibilitatea de a-si continua activitatea, ca urmare a unei notificari emise de Libra Internet Bank", cea care asigura procesarea platilor cu cardul efectuate pe site.
Pe site exista un numar de contact, 0213051101, la care daca suni afli ca nu este valabil. O teapa, deci!
Libra Bank a confirmat, petru Bancherul.ro, cu cateva momente in urma, ca a suspendat, de ieri dupa-masa, platile pe acest site, pentru a-i proteja de o potentiala frauda pe romanii care au facut in jur de 300 de plati pe acest site in doar trei zile, incepand de luni.
Platile online pe respectivul site au inceput sa se faca incepand de luni, odata cu debutul reclamei la TV, iar datorita acestei reclame puternice si a faptului ca site-ul de discounturi oferea reduceri mari, chiar si de 50%, la telefoane, televizoare si alte produse electronice, in doar trei zile (luni, marti si o parte din ziua de miercuri) s-au efectuat in jur de 300 de comenzi pe siteul Fabricadedicounturi.ro.
Ieri, in jurul orei 5, banca a decis insa sa suspende platile, dupa ce a ajuns la concluzia ca este vorba de o potentiala frauda, mai exact ca produsele comandate pe site nu vor fi livrate cumparatorilor. Decizia a fost luat la o zi dupa ce "teapa" a fost depistata de un blogger.
Banca precizeaza ca toti banii de pe carduri utilizati pentru cumpararea de produse de pe acest site sunt in siguranta si vor fi returnati utilizatorilor de carduri, intrucat respectivele sume nu au ajuns la firma care opereaza site-ul, fiind in conturile bancii.
Atunci cand facem o plata pe un site, banii de pe cardurile noastre nu se transfera direct in contul comerciantului ci ajung mai intai in conturile procesatorului platii, in cazul de fata Libra Bank. Aiba dupa cateva zile sau o perioada mai mare, conform contractului, banca efectueaza platile catre comerciant. Asa s-a intamplat si in cazul de fata: Libra nu a apucat sa faca nicio plata catre Fabricadediscounturi.ro.
"Situatia a fost monitorizata de specialistii nostri inca de la primele tranzactii, iar ca masura de siguranta pentru protectia platitorilor, aceste sume au fost protejate in permanenta la Libra", spun reprezentantii bancii.
"Toti clientii platitori au fost informati, inca de aseara, cu privire la faptul ca am suspendat platile online efectuate prin serviciul nostru pe site-ul respectiv, iar banii vor fi returnati integral. Am inceput chiar de astazi, iar in maxim 3 zile lucratoare clientii vor avea banii in cont", adauga reprezentantii Libra Bank.
Care au fost suspiciunile de frauda? "Au existat motive pentru suspendarea platilor online prin serviciul nostru, care au rezultat in urma monitorizarii si verificarii specifice, pe care nu le putem divulga."
Cum a cazut Libra Bank in capcana?
Dar cum se face ca Libra Bank a acceptat sa evina procesator de plati pentru acest site?
Reprezentantii bancii spun ca au fost indeplinite conditiile initiale cerute oricarui site de comert electronic pentru procesarea platilor online cu cardul.
Cu toate acestea, dupa cum vom vedea mai jos, site-ul avea mari probleme de credibilitate, usor de sesizat chiar de catre nespecialisti, ceea ce a facut ca "teapa" sa fie descoperita de un blogger, chiar a doua zi dupa lansarea site-ului.
Asta inseamna ca Libra Bank, si poate si alti operatori de plati online, trebuie sa-si revizuiasca politicile de coaborare cu site-urile de comert electronic, pentru a se preveni pe viitor astfel de "tepe".
Cum s-a descoperit teapa
Teapa Fabricadediscounturi.ro a fost descoperita, marti, 14 octombrie, in seara meciului Romania-Finlanda, de catre bloggerul Alex Mihaileanu, dupa ce acesta a vazut reclama la TVR1 iar cand a vizitat site-ul care oferea produse electronice la jumatate de pret a vazut ca acesta cazuse intre timp, fiind pe un host ieftin.
Iar la o verificare sumara a firmei care-l opera, E-Flash Sales SRL, detinuta de Ben Yehuda Yuval, au aparut alte suspiciuni evidente: numarul de telefon de contact era, evident, fals (0722.22.22.22), iar la numarul de conctat de pe site (care acum nu mai e valabil) nu raspundea nimeni.
O alta ciudatenie sesizata de blogger a fost faptul ca site-ul folosea doar metoda de plata cu cardul, prin platforma Libra Pay, unde apar si siglele procesatorilor de carduri MasterCard si Visa, nu si varianta de plata la livrarea produsului, prin ramburs.
A doua zi, adica ieri, Libra Bank a decis sa blocheze platforma de plata a site-ului "pana la clarificarea deplina a legalitatii acivitatii pe care o desfasurati si a sumelor de bani incasate pana in acest moment de detinatorii de carduri", dupa cum se arata in notificarea publicata pe site.
[1]
Pe site se mai spune ca acesta nu a incasat niciun ban de la clientii care au cumparat produse prin intermediul Libra Bank, iar banca a anuntat ca a blocat sumele aferente platilor facute pe site, sume ce vor fi returnate clientilor in cazul in care se confirma frauda.
Ingredientele fraudei: reclama la TV si girul dat de banca, prin oferirea serviciului de plati online
Asadar, reclama la TV, mai ales intr-un interval de maxima audienta, precum meciul de fotbal al nationalei Romanei, precum si sustinerea platilor de catre o banca bine cunoscuta in mediul procesatorilor online, au fost ingredientele cu care firma a incercat sa se legitimeze pentru a da aceasta teapa.
Cu toate acestea, este foarte interesant ca frauda a fost descoperita de un blogger chiar in timp ce firma isi facea, inca, reclama la TV, un clip ruland chiar azi la postul Realitatea TV!
Subiectiv.ro scrie ca "aparent, au fost ţepuiţi, pînă acum, cel puţin 14.000 de oameni care au plătit comenzile pentru produse fictive (potrivit numerelor de comandă). Într-un caz ipotetic în care comanda medie a fost de 1.000 lei, asta înseamnă peste 3 milioane de euro deja încasaţi de ţepari."
Dar din ultimele informatiil prezentate de Libra Bank, este vorba de doar aproximativ 300 de plati, iar daca presupunem o valoare medie de 1.000 de lei, volumul total al acestora s-ar putea ridica deci la numai 300.000 de lei.
Iata mai jos comunicatele publicate pe site-ul Fabricadediscounturi.ro:
Comunicat #3 – 15 octombrie 2014
Ca urmare a notificarii prezentate mai jos emisa de catre LIBRA INTERNET BANK SA, SC E-FLASH SALES SRL se afla in imposibilitatea de a-si continua activitatea.
Pe aceasta cale anuntam public urmatoarele:
1. Compania noastra, SC E-FLASH SALES SRL – NU A INCASAT NICIO PLATA procesata de catre operatorul mai sus mentionat si nici in viitor nu va opera nicio plata procesata prin intermediul acestui operator.
2. Compania noastra a furnizat cu celeritate toate informatiile solicitate de catre banca in mod oficial.
3. Compania noastra nu a intreprins nicio activitate, de nicio natura care sa indreptateasca Banca sa ia aceasta decizie unilaterala.
4. In mod abuziv si fara notificare, operatorul mentionat a intrerupt furnizarea serviciilor, actionand discretionar si in afara cadrului contractual si legal.
5. Notificarea prezentata a fost trimisa pe email de catre banca, ulterior actiunilor intreprinse de catre aceasta.
Multumim tuturor clientilor care si-au manifestat increderea in serviciile oferite de catre compania noastra si le recomandam sa se indrepte cu celeritate impotriva operatorului pentru a solicita returnarea sumelor blocate sau debitate din conturile lor.
Pe aceasta cale, compania noastra asigura toti partenerii de buna credinta ca vom fi alaturi de ei in efectuarea oricarui demers de clarificare a acestei situatii.
In perioada urmatoare vom reveni cu un nou comunicat oficial pentru a aduce amanunte vizavi de situatia prezentata mai sus si despre campania negativa orchestrata impotriva noastra din ultimele zile.
Yuval Ben Yehuda
Comunicat #1 – 15 octombrie 2014
Pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra, incepand cu data de 25 octombrie 2014, plata la livrare va fi disponibila pentru toti clientii care au incheiat un ciclu complet de comanda.
Ciclu complet de comanda = comanda/livrare/acceptare produs.
Fabricadediscounturi.ro ia in considerare toate solicitarile dumneavoastra, cautand in permanenta solutii pentru a oferi un serviciu de calitate care sa raspunda cat mai bine cerintelor pietei.
Comunicat #2 – 15 octombrie 2014
Pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra, incepand cu data de 10 noiembrie 2014, plata la livrare va fi disponibila pentru toti clientii.
Fabricadediscounturi.ro ia in considerare toate solicitarile dumneavoastra, cautand in permanenta solutii pentru a oferi un serviciu de calitate care sa raspunda cat mai bine cerintelor pietei.
Alte informatii preluate de pe site-ul Fabricadediscounturi.ro:
INTREBARI FRECVENTE
De ce asa de ieftin?
Pentru ca eliminam orice intermediar dintre noi si producator si pentru ca achizitionam produsele de pe linia de fabricare. Aceasta abordare, permite producatorului imbunatatirea procesului de planificare a productiei, elimina investitia in stocuri si reflecta in mod direct cererea din piata. Aceste elemente permit un cutting cost semnificativ, tradus in discounturile oferite de fabricadediscounturi.ro.
Sunt originale?
Da! Toate produsele poarta garantia producatorului si detinatorului de Marca, beneficiind de aceleasi conditii de garantie si service ca toate produsele similare aflate in piata. Produsele sunt noi si au trecut toate testele efectuate de catre producator, la fel ca toate produsele similare din piata, in conformitate cu normele Europene si internationale in vigoare.
Cat dureaza livrarea?
Termenul de livrare este similar tuturor comerciantilor care abordeaza principiul “Flash Sales”.
Pentru a putea sa iti oferim un pret atractiv, achizitionam produsele direct din fabrica in care sunt produse sub licenta detinatorului de Brand. Aceasta abordare comerciala elimina diversi intermediari care, pentru a putea sustine investitia in stocuri, practica un adaos comercial semnificativ. De regula, intre produs si clientul final actioneaza cel putin 4 agenti comerciali: detinatorul Brandului, reprezentanta zonala, distribuitorul si retailer-ul. Fabricadediscounturi.ro elimina orice intermediar, fiind singura veriga dintre fabrica si clientul final. In plus, eficientizarea transportului minimizeaza costurile care pot fi reflectate in pret.
Bineinteles, odata ajunse in depozitul nostru, produsele sunt verificate si testate, pentru a putea sa iti garantam cele mai bune produse autentice din piata.
Pentru toate aceste procese avem nevoie in medie de 4 saptamani pentru livrare.
De ce doar 3 zile? Si de ce stoc limitat?
Conceptul de Flash Sales a fost creat pentru a permite producatorilor eficientizarea productiei. Cu alte cuvinte, preturile ofertate reprezinta un pret de oportunitate, generata de dorinta producatorului de a vinde tot ce produce in cel mai scurt timp. Spre exemplu, producatorul X, produce produsul Y intr-un ritm de Z unitati pe zi. De obicei cantitatea produsa Z, este planificata spre vanzare/distributie din momentul in care produsul intra in fabricatie. Exista totusi momente in care cantitatea planificata spre livrare este mai mica decat cantitatea produsa Z. De regula, aceste momente sunt generate de “order gap”-uri sau de marginea de defecte pe care fabrica si-o rezerva. Aceste momente de oportunitate dureaza o perioada foarte scurta, iar cantitatile sunt mici si limitate. In aceste situatii, producatorul prefera sa vanda produsul pe anumite canale de vanzari la un pret mai mic decat cel listat oficial pentru a evita blocarea capitalului si a pune presiune pe managementul de stocuri si pe depozitare. Cu alte cuvinte, in loc sa cheltuie cu stocarea si asigurarea produsului, producatorul alege sa elimine aceste costuri, reflectandu-le intr-un pret mai mic, intr-un moment anume.
Bineinteles ca, in cazul produselor care nu sunt varf de gama, discounturile provin din dorinta de a lichida stocurile cat mai rapid si de a reorienta veniturile in productia unora noi.
Ce semnifica pretul taiat pe pagina de prezentare a produsului?
Semnifica pretul mediu la care produsul este vandut in piata si la care producatorul recomanda vanzarea in magazine care nu practica discounturi in mod curent.
Stocul s-a terminat! Mai listati acel produs?
NU pe parcursul aceluiasi interval de timp. Evident, exista posibilitatea ca la un moment dat sa existe acelasi produs in alta campanie, insa fabricadediscounturi.ro nu garanteaza acest lucru, asa cum nu garanteaza nici viitorul pret ofertat. Ofertele sunt limitate in timp si in stoc, reprezentand o oportunitate, nu o regularitate.
Cate produse pot sa cumpar?
Fabricadediscounturi.ro nu seteaza limite in comenzi. Totusi, fiind un serviciu de retail, incurajam consumatorul final si descurajam revanzarea produselor achizitionate de pe Site.
Pot sa adaug in cos produse din campanii diferite?
Da. De fiecare data cand gasesti un produs atractiv, selectionarea lui si a cantitatii dorite se adauga in “cosul meu”.
Pot comanda si prin telefon?
Nu.
Pot anula o comanda?
DA. In conformitate cu termenii si conditiile acceptate la plasarea comenzii.
Pot comanda si din afara tarii?
Nu. Serviciul este destinat doar persoanelor din Romania, SC E-Flash Sales SRL detinand licenta de vanzare doar pe teritoriul Romaniei.
Pot sa returnez produsele comandate?
Da. Orice produs poate fi returnat in termen de 14 zile de la data receptionarii coletului, in conformitate cu legile romane si europene in vigoare si in conformitate cu termenii si conditiile acceptate la lansarea comenzii.
Pot sa desfac coletul?
Da. In principiu incurajam clientii sa verifice produsele la livrare.
Pot sa refuz receptionarea coletului?
Da. Refuzul poate fi facut fara motivare, rambursarea sumei achitate facandu-se in conformitate cu termenii si conditiile agreate la lansarea comenzii.
Pot schimba un produs comandat?
Nu.
Cat ma costa returnarea unui produs?
Conform termenelor si conditiilor agreate la lansarea comenzii, daca returnarea produsului s-a datorat unui defect, returul este suportat de catre E-Flash Sales SRL.
Plata cu cardul este sigura?
CATEGORIC DA! Fabricadediscounturi.ro proceseaza toate platile in mod exclusiv pe serverele LibraBank si LibraPay. Introducerea acestor date se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti, in deplina siguranta pentru tine.
Cum se face livrarea?
Exclusiv prin curier rapid.
Ce se intampla daca nu am fost acasa si am ratat livrarea?
Va trebui sa ne contactezi, mentionand numarul comenzii, numele si prenumele si adresa de livrare. In cazul in care ratezi mai mult de 2 tentative de livrare, va trebui sa achiti din nou transportul si sa mai astepti cel putin 5 zile lucratoare. Coletul va fi returnat la depozitul nostru si va trebui refacuta livrarea.
Trebuie sa platesc ceva cand soseste coletul?
CATEGORIC NU! Coletul a ajuns la tine pentru ca deja ai achitat toate costurile implicite.
Pot sa-mi aleg data la care sa fie livrat coletul?
Nu. Poti insa sa ne trimiti un mail in cazul in care nu vei putea fi gasit la adresa de livrare, mentionand intervalul in care nu poti fi gasit, numele, prenumele si codul comenzii.
LIVRARI
Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului FABRICA DE DISCOUNTURI, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii FABRICA DE DISCOUNTURI. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor FABRICA DE DISCOUNTURI, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii FABRICA DE DISCOUNTURI. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii FABRICA DE DISCOUNTURI prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
Livrarile se vor efectua, in medie, in 3-4 saptamani de la incheierea campaniei. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, FABRICA DE DISCOUNTURI va informa Clientul prin E-mail, in termen de 30 de zile de la incheierea campaniei cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3, caz in care, Clientul nu poate renunta la comanda.
POLITICA DE RETURNARE
Extras din Termeni si Conditii:
7.8. Returnarea produselor
• 7.8.1. Clientul FABRICA DE DISCOUNTURI poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
- 7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
- 7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;
- 7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
- 7.8.1.4 Produsele nu corespund descrierii;
- 7.8.1.5. “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
• 7.8.2. Clientul se obliga sa notifice FABRICA DE DISCOUNTURI, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
• 7.8.3. Clientului care a notificat FABRICA DE DISCOUNTURI conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, FABRICA DE DISCOUNTURI considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
• 7.8.4. Clientul FABRICA DE DISCOUNTURI nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- 7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.
- 7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
- 7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
• 7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
• 7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
• 7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar FABRICA DE DISCOUNTURI nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.
• 7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
• 7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care FABRICA DE DISCOUNTURI va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina FABRICA DE DISCOUNTURI.
TERMENI SI CONDITII
1. Definitii
FABRICA DE DISCOUNTURI – Denumire conventionala ce face referire la SC E-FLASH SALES SRL, cu sediul social in Str. Dr. Petre Herescu, nr. 12, sector 5, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului nr.J40/7645/2014, CUI 33322282, avand contul bancar RO46RZBR0000060016868738 la Raiffeisen Bank, reprezentata de Yuval Ben Yehuda in calitate de Administrator
SITE – Domeniul fabricadediscounturi.ro si subdomeniile acestuia.
CONTINUT – are urmatoarea definitie: • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre FABRICA DE DISCOUNTURI prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al FABRICA DE DISCOUNTURI UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de FABRICA DE DISCOUNTURI intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care FABRICA DE DISCOUNTURI are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la FABRICA DE DISCOUNTURI, sau alte date privilegiate ale acesteia.
CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului a unui numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre FABRICA DE DISCOUNTURI.
SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice.
MEMBRU – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre FABRICA DE DISCOUNTURI (electronic, telefonic etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre FABRICA DE DISCOUNTURI si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITE-ULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
CLIENT – Persoana fizica care are calitatea de MEMBRU FABRICA DE DISCOUNTURI si care a plasat cel putin o comanda pe site.
DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.U.G. NR. 34/2014 art. 2 lit. a.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe
tehnici de comunicatie la distanta;
NEWSLETTER / ALERTA – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre FABRICA DE DISCOUNTURI intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea FABRICA DE DISCOUNTURI cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea sau promisiunea de vanzare a unui produs / serviciu de catre FABRICA DE DISCOUNTURI catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre FABRICA DE DISCOUNTURI, indiferent de modalitatea de livrare;
2. General
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Site-ului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre FABRICA DE DISCOUNTURI si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil www.fabricadediscounturi.ro.
2.4. Prin folosirea Site-ului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Site-ului, Continutului, Serviciului, FABRICA DE DISCOUNTURI
sau oricarui tert cu care FABRICA DE DISCOUNTURI are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document: • 2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de FABRICA DE DISCOUNTURI prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea FABRICA DE DISCOUNTURI de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea FABRICA DE DISCOUNTURI.
• 2.5.2. FABRICA DE DISCOUNTURI va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
• 2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Clientul / Membrul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze FABRICA DE DISCOUNTURI, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la FABRICA DE DISCOUNTURI destinate acestui scop.
2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de FABRICA DE DISCOUNTURI.
2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de FABRICA DE DISCOUNTURI si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Clientul va indica motivele revocarii acordului. Daca in urma revocarii acordului, clientul solicita in mod expres si neechivoc anularea comenzilor aflate in derulare, FABRICA DE DISCOUNTURI nu este obligata sa le anuleze si/sau sa ramburseze clientului sumele achitate. 2.10. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau
inlaturati de catre FABRICA DE DISCOUNTURI, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Membru, FABRICA DE DISCOUNTURI va considera ca persoana intruneste conditiile susmentionate.
3. Continut
3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a FABRICA DE DISCOUNTURI, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de FABRICA DE DISCOUNTURI, includerea oricarui continut in afara site-ului FABRICA DE DISCOUNTURI, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al FABRICA DE DISCOUNTURI asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al FABRICA DE DISCOUNTURI.
3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre FABRICA DE DISCOUNTURI si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea FABRICA DE DISCOUNTURI cu referire acel continut.
3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului.
3.5. In cazul in care FABRICA DE DISCOUNTURI confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada
existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea FABRICA DE DISCOUNTURI pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea FABRICA DE DISCOUNTURI si/sau al angajatului FABRICA DE DISCOUNTURI care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
4. Contact
4.1. FABRICA DE DISCOUNTURI publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite FABRICA DE DISCOUNTURI sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea FABRICA DE DISCOUNTURI de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate FABRICA DE DISCOUNTURI se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului. Astfel, FABRICA DE DISCOUNTURI, va considera ca Membrul sau Clientul, consimte la primirea notificarilor din partea
FABRICA DE DISCOUNTURI in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site.
4.5. FABRICA DE DISCOUNTURI isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS etc).
5. Newslettere si alerte
5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), exprimandu-si acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea FABRICA DE DISCOUNTURI, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.
5.2. Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre FABRICA DE DISCOUNTURI in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment prin folosirea optiunilor disponibile in Contul de client, pentru modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte;
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
5.5. FABRICA DE DISCOUNTURI isi rezerva dreptul de a selectiona Membrii sau Clientii care si-au exprimat anterior de a primi newsletter si/sau alerte catre care va trimite astfel de notificari, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client, fara nici un angajament ulterior din partea FABRICA DE DISCOUNTURI, In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al FABRICA DE DISCOUNTURI pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si/sau actiune intreprinsa de FABRICA DE DISCOUNTURI, in sensul prezentului articol.
5.6. FABRICA DE DISCOUNTURI nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al FABRICA DE DISCOUNTURI, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.
6. Politica de confidentialitate
6.1. FABRICA DE DISCOUNTURI colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
• validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
• rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
• pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
• trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
• contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
• contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca FABRICA DE DISCOUNTURI sa colecteze si sa administreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001. Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la FABRICA DE DISCOUNTURI, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat. În virtutea înregistrării voluntare pe websitul FABRICA DE DISCOUNTURI sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor FABRICA DE DISCOUNTURI, Membrul sau Clientul este de acord cu (își dă consimţământul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de către FABRICA DE DISCOUNTURI în propriul sistem informatic, atât manual cât şi automat, în scopurile enunţate la punctul 6.1, în conformitate cu art. 5 alin. 1 din Legea nr. 677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacă Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre FABRICA DE DISCOUNTURI, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul şi de a nu oferi companiei FABRICA DE DISCOUNTURI date cu caracter personal. Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre FABRICA DE DISCOUNTURI a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre FABRICA DE DISCOUNTURI a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. 6.2. FABRICA DE DISCOUNTURI poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre FABRICA DE DISCOUNTURI pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea FABRICA DE DISCOUNTURI si/sau al eventualilor terti cu care FABRICA DE DISCOUNTURI are contracte de parteneriat in
acel moment. De asemenea, FABRICA DE DISCOUNTURI utilizează sondaje care sunt trimise prin e-mail sau puse la dispoziție pe site, pentru colectarea de date demografice despre Client, profil și alte date legate de preferințele și comportamentul consumatorilor; FABRICA DE DISCOUNTURI folosește, de asemenea, studii de satisfactie a clientilor privind serviciile conexe ale FABRICA DE DISCOUNTURI. Astfel de date sunt folosite pentru a studia preferințele consumatorilor și pentru efectuarea analizelor statistice, ambele folosite in scopul adaptarii ofertei la asteptarile clienților FABRICA DE DISCOUNTURI. Clientul poate oferi întotdeauna astfel de date în mod voluntar și poate renunta în orice moment la participarea in cadrul sondajului fara furnizarea datelor si fara niciun impact negativ asupra sa in cazul manifestarii dreptului de renuntare.
6.3. Clientul are dreptul de a se opune in limitele prevazute de art. 2.8, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
6.4. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.3, Clientul sau Membrul se va adresa FABRICA DE DISCOUNTURI, prin accesarea uneia din modalitatile stipulate in cadrul art. 5.3.
6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
6.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul LIBRABANK prin solutia integrata librapay.ro. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.
6.7. FABRICA DE DISCOUNTURI nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
6.8. Politica de confidentialitate FABRICA DE DISCOUNTURI se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. FABRICA DE
DISCOUNTURI nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara site-ului.
6.9. FABRICA DE DISCOUNTURI se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
6.10. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
6.11. Procesatorul/procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre FABRICA DE DISCOUNTURI are(au) dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
6.12. FABRICA DE DISCOUNTURI garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
6.13. FABRICA DE DISCOUNTURI nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.
7. Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
• 7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont.
• 7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
• 7.1.3. FABRICA DE DISCOUNTURI isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel FABRICA DE DISCOUNTURI. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile FABRICA DE DISCOUNTURI, acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
• 7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
• 7.1.5. In situatia in care FABRICA DE DISCOUNTURI descopera neregularitati si/sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, FABRICA DE DISCOUNTURI isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al FABRICA DE DISCOUNTURI pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate.
7.2. Produse si servicii
• 7.2.1. FABRICA DE DISCOUNTURI poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care FABRICA DE DISCOUNTURI are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
• 7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
• 7.2.3. FABRICA DE DISCOUNTURI poate limita unuia sau mai multor Clienti , capacitatea de achizitionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat., in conditiile art. 7.1.
• 7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
• 7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul mediu de vanzare in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
• 7.2.6. In conditiile prevazute de lege, pretul produselor electronice de joasa tensiune afisat pe site, include taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la costul produsului, acesta va contacta echipa FABRICA DE DISCOUNTURI.
• 7.2.7. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, FABRICA DE DISCOUNTURI va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii. FABRICA DE DISCOUNTURI nu va factura persoane juridice, chiar si la solicitarea Clientilor in acest sens, avand in vedere ca site-ul este adresat exclusiv persoanelor fizice.
• 7.2.8. In cazul platilor online FABRICA DE DISCOUNTURI nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
• 7.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea FABRICA DE DISCOUNTURI, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
• 7.2.10. In descrierea produselor si/sau serviciilor FABRICA DE DISCOUNTURI isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
7.3. Comanda online
• 7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. O data adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care Campania este activa si exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia.
• 7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
• 7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca FABRICA DE DISCOUNTURI poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de FABRICA DE DISCOUNTURI si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
• 7.3.4. FABRICA DE DISCOUNTURI poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
* 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
* 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de FABRICA DE DISCOUNTURI, in cazul platii online;
* 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
* 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel FABRICA DE DISCOUNTURI si/sau partenerii acestuia;
* 7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua incercari de livrare consecutive, esuate;
• 7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
• 7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul FABRICA DE DISCOUNTURI, suma aceasta va fi returnata de catre FABRICA DE DISCOUNTURI in maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
• 7.3.7. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre FABRICA DE DISCOUNTURI, din culpa sa sau din culpa unui tert, FABRICA DE DISCOUNTURI va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.
• 7.3.8. Clientul nu are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi achitate cu cardul.
• 7.3.9. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, FABRICA DE DISCOUNTURI va returna in contul Clientului suma reprezentand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care FABRICA DE DISCOUNTURI a luat la cunostinta acest fapt.
• 7.3.10. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea FABRICA DE DISCOUNTURI, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
• 7.3.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.4. Comanda telefonica
• 7.4.1. Clientul / Membrul FABRICA DE DISCOUNTURI nu poate efectua comenzi telefonice.
7.5. Contract si finalizare
• 7.5.1. FABRICA DE DISCOUNTURI va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
7.5.2. FABRICA DE DISCOUNTURI va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.
7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea FABRICA DE DISCOUNTURI, devine Contract onorat.
7.6. Transport
• 7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului FABRICA DE DISCOUNTURI, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii FABRICA DE DISCOUNTURI. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor FABRICA DE DISCOUNTURI, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii FABRICA DE DISCOUNTURI. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii FABRICA DE DISCOUNTURI prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
• 7.6.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in 3-4 saptamani de la incheierea campaniei. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, FABRICA DE DISCOUNTURI va informa Clientul prin E-mail, in termen de 30 de zile de la incheierea campaniei cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3, caz in care, Clientul nu poate renunta la comanda.
7.7. Calitate si garantii
7.7.1. Fiecare produs comercializat de FABRICA DE DISCOUNTURI beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare despre trăsăturile caracteristice ale fiecărui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia. Niciun Membru/Client nu poate solicita o garanție extinsă, în alți termeni și alte condiții și/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol. Garanția oferita de FABRICA DE DISCOUNTURI este emisa în conformitate cu legislația în vigoare și se bazează pe obținerea de catre FABRICA DE DISCOUNTURI a documentelor justificative pentru calitatea/durata de utilizare a produselor comercializate, respectiv, certificate de autenticitate și/sau de conformitate, direct de la producător și/sau distribuitorii autorizați ai producătorului. Fiecare produs comercializat de FABRICA DE DISCOUNTURI beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, si conform prevederilor art. 7.7.1., inclusiv pentru cazurile in care informatiile privind calitatea produselor oferite de fabricantul produsului lipsesc. 7.7.2. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia. 7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, FABRICA DE DISCOUNTURI va informa Clientul prin E-mail, comunicandu-i acestuia noul termen de livrare estimate. Lipsa primirii de catre FABRICA DE DISCOUNTURI a unui raspuns din partea Clientului in termen de 3 zile lucratoare, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, FABRICA DE DISCOUNTURI nu va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2..
7.8. Returnarea produselor
• 7.8.1. Clientul FABRICA DE DISCOUNTURI poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
- 7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
- 7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;
- 7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
- 7.8.1.4 Produsele nu corespund descrierii;
• 7.8.2. Clientul se obliga sa notifice FABRICA DE DISCOUNTURI, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
• 7.8.3. Clientului care a notificat FABRICA DE DISCOUNTURI conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, FABRICA DE DISCOUNTURI considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
• 7.8.4. Clientul FABRICA DE DISCOUNTURI nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- 7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.
- 7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
- 7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
• 7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
• 7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
• 7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar FABRICA DE DISCOUNTURI nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.
• 7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
• 7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care FABRICA DE DISCOUNTURI va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina FABRICA DE DISCOUNTURI.
8. Frauda
8.1. FABRICA DE DISCOUNTURI nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.
8.3. FABRICA DE DISCOUNTURI declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru/Client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele FABRICA DE DISCOUNTURI.
8.4. Clientul sau Membrul va informa FABRICA DE DISCOUNTURI asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
8.5. FABRICA DE DISCOUNTURI nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 5.3. din prezentul Document.
8.6. Comunicarile realizate de catre FABRICA DE DISCOUNTURI prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului. 8.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Site-ului/Continutului si/sau al FABRICA DE DISCOUNTURI, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
• 8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
• 8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Site-ului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre FABRICA DE DISCOUNTURI catre Membru / Client
• 8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
• 8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre FABRICA DE DISCOUNTURI catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
9. Limitare de responsabilitate
9.1. FABRICA DE DISCOUNTURI nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre FABRICA DE DISCOUNTURI violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii FABRICA DE DISCOUNTURI, conform detaliilor de contact, astfel incat FABRICA DE DISCOUNTURI sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza. 9.3. FABRICA DE DISCOUNTURI nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a
copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al FABRICA DE DISCOUNTURI. 9.4. FABRICA DE DISCOUNTURI nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora. 9.5. FABRICA DE DISCOUNTURI este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al FABRICA DE DISCOUNTURI, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut. 9.6. FABRICA DE DISCOUNTURI nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
• 9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;
• 9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
• 9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.
9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricar