www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Reclamatia zilei la banca: „Oribila banca! N-am stiut cat apreciez ING pana mi-am deschis cont la BRD”

Autor: Bancherul.ro
2013-11-21 17:07

Un proaspat client al BRD este foarte suparat pe serviciile acesteia, mai exact pe birocratia in exces practicata de aceasta banca pentru a permite celor aflati in strainatate sa poata realiza operatiuni prin online banking. Astfel, clientul a avut nevoie de o serie de imputerniciri pentru deschiderea contului si serviciului de internet banking, pe care insa nu-l poate folosi, intrucat trebuie sa se prezinte la banca pentru a declara beneficiarii transferurilor.

„ORIBILA banca! Sunt client ING de 8 ani (cont de economii, deposit, ipoteca, cont current, asigurare etc) si n-am stiut cat ii apreciez pana nu mi-am deschis un cont la BRD. Sunt plecata din tara dar mama mea a avut o imputernicire speciala pentru BRD...bun, am trimis imputernicirea, s-a deschis contul si I s-a dat mamei mele cardul. Am vrut sa deschid BRD Net...mi-a trebuit ALTA imputernicire (desi cea speciala acoperea absolut orice). Bun, am trimis alta imputernicire...bani pe apostilat, bani pe tradus, drum...s-a deschis si BRD Net. Ma loghez acum si aflu (ceea ce nu i s-a spus mamei mele) ca pentru a tranfera bani trebuie sa declar beneficiari...si beneficiarii astia trebuie declarati la banca. Fara beneficiarii astia, contul meu de brd net e vax albina...hartogarie ca-n Romania si servicii ca-n Romania. De abia astept ca cucoana de la ghiseu sa-i spuna mamei mele ca are nevoie de a 3a imputernicire ca sa adauge si beneficiarii astia”, spune clientul pe pagina de Facebook a bancii.

Altcineva face o comparatie intre serviciile de online banking ale ING si BRD:


„De pe HomeBankul meu (ING) pot sa fac o groaza de operatiuni in Romania...sa transfer bani in lei, valuta, sa-mi platesc ipoteca, asigurarea de viata si de casa, sa-mi deschid cont de economii, depozit, sa-mi lichidez depozitul, sa-mi blochez cardul, sa-i cresc limita de retragere, sa-mi vad extrasele de cont, sa reincarc cartele...ce sa mai...orice. Cu BRD Net (pe langa faptul ca interfata e una rudimentara...aka basic anii '90) pot numai sa platesc facturi. Daca vreau sa transfer bani, trebuie sa sun sau sa ma duc la banca intai sa adaug IBANul catre care vreau sa transfer (?!?!). Care mai e rostul Brd Netului atunci daca nu pot transfera catre cine vreau cand vreau fara sa trec printr-un intermediar...angajat al bancii.”

Iata ce spune BRD despre aceasta reclamatie:

„Ca principiu de lucru, reclamatiile primite prin Facebook sunt rezolvate direct cu clientii. Acestora li se solicita, tot prin intermediul Facebook, un numar de telefon, pentru ca, in anumite situatii, nick-name-urile alese sau numele de profil nu coincid cu numele cu care ei sunt inscrisi in sistemul BRD. In continuare, solicitarile sunt rezolvate prin contact direct. S-a procedat in acest mod si in acest caz. Clienta a fost contactata telefonic, iar solicitarea a fost rezolvata.”