www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Clientii Bancii Transilvania nu pot accesa BT24, serviciul de internet banking

Autor: Bancherul.ro
2013-11-14 17:15

„Informare pentru clientii care folosesc BT24: serviciul nu functioneaza pentru moment, dar lucram la gestionarea situatiei. Ne cerem scuze. Va stam la dispozitie inclusiv pe Facebook. Multumim!”, anunta banca pe Facebook astazi la ora 14.

Din reactia clientilor bancii rezulta cu problemele serviciului de internet banking al Bancii Transilvania au inceput inca de ieri: „Oameni buni am plati de facut.Cand remediati problema ca de azi dimineata spuneti acelasi lucru. Si nu functioneaza de ieri. Sau mai bine spus de ieri nu pot face plati”, spune un client al bancii pe Facebook.

Ba chiar altcineva spune ca BT24 nu functioneaza inca de marti: „Bine ca v-ati trezit... nu merge de marti, cand am sunat la voi si mi s-a spus ca "e totul in regula"... interesant ca eu nu puteam accesa nimic.”

Altcineva se plange de faptul ca nici cardurile nu functioneaza: „Aseara nu mergeau nici cardurile BT. Exista o legatura cu faptul ca nici BT24 nu merge??”

Un alt client spune ca nu a putut accesa serviciul BT24 la ora 12: „La ora 12.03 minute am sunat la voi si mi-ati comunicat ca intr-o jumatate de ora remediati problema, acum e ora 2 pm si tot nu merge. Faceti reducere la abonamentul meu luna aceasta? Nu pot vedea incasarile clientilor mei, nu pot face plati pentru comenzile mele lansate la furnizori si furnizorii nu imi lanseaza in productie comenzile, pana nu fac dovada platii.”

Altcineva spune ca nu e prima oara cand are probleme: „Sunt extrem de nemultumita. Am de facut 1 tranzactie si mare mirare. Serviciul nu functioneaza corespunzator. A cata oara?”.

„Am cont la d-voatra de peste un an, timp in care BT 24 a mers foarte prost...azi ati confirmat, inca o data, ca aveti cea mai proasta platforma on line...felicitari..:((„ s-a plans alt client.

O ora dupa ce a anuntat problemele cu BT24, banca revine, la ora 15, cu un anunt in care anunta remedierea situatiei: „BT24 functioneaza acum, am gestionat situatia. Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri. Multumim pentru intelegere.”

Insa din comentariile clientilor, chiar dupa doua ore de la acest anunt, rezulta ca serviciul inca nu functiona.

Reprezentantii bancii nu au fost disponibili pentru precizari, la ora publicarii stirii.