Reclamatia zilei la banca: V-am gasit cardul in bancomat, dar nu vi-l putem da, ca ati facut cerere sa-l blocati! |
Autor: Bancherul.ro 2013-07-10 15:43 |
|
Un client al BCR s-a suparat pe banca pentru faptul ca dupa ce i-a fost blocat cardul in bancomat, angajatii bancii l-au pus sa faca o cerere pentru emiterea unuia nou, pentru care trebuia sa astepte 5 zile. Ulterior insa, l-au sunat sa-i spuna ca i-au gasit cardul in bancomat, dar nu i-l mai pot inapoia pentru ca...facuse cererea pentru emiterea unui nou card. Pentru care urma sa plateasca un comision, fireste.
Client BCR: „Mi-ati blocat cardu inauntru in bancomat din cauza ca, citez ce scria pe ecranul bancomatului BCR ultra-securizat: "Internet Explorer Plugin has crashed." Ma duc la ghiseu sa imi cer cardu inapoi. "NU SE POATE! FACETI CERERE PENTRU ALTU!". Era la 5 metri cardu de mine intr-o cutie si eu trebuie sa astept 5 zile ca sa vina altu. Bun, zis si facut. Dupa care ma suna azi "V-AM GASIT CARDU IN BANCOMAT...DA NU VI-L PUTEM DA CA ATI FACUT CERERE SA IL BLOCATI!" Sunteti niste mediocri.”
|
|