„Astazi am avut ocazia sa descopar din nou nesimtirea si tampenia unor oameni din banci. Am avut de schimbat niste monede in bancnote si, crezand ca locul unde trebuie sa ajung este banca, intru in Banca Transilvania. Nicaieri semnalat ca "prostii" care au monede de schimbat nu o pot face in banca lor, caci au ei o regula...creata si stiuta numai de ei, neanuntata niciunde.
Ies si intru mai departe: BCR. Casiera spune ca nu mai pot schimba ca s-ar putea sa depaseasca plafonul. O rog sa verifice..merge la dna directoare, se intoarce si spune ca daca nu sunt client BCR nu-mi poate schimba, iar daca sunt se percepe comision...astept 30' sa primeasca un raspuns de la juridic in ce priveste solicitarea mea. Doamna directoare de la sucursala Balta Alba spune ca rolul este doar sa dea credite si sa incaseze comisioane. Sa ma scuze, dar nu am vazut om de banca mai nesimtit ca aceasta femeie. Sa se scoata spun ca nu pot sa arate clientilor regulile de functionare ale bancii, nici macar pe cele care au legatura cu clientii sau potentialii clienti ce intra in acea institutie.
Ies si intru la Bancpost. Doamna casiera mi s-a parut o talamba. Ar fi putut sa-mi schimbe, dar ea trebuie sa numere banii si nu merge masina de numarat monede. O merge ceva la Bancpost? Sa-mi dea de stire ca sa nu mai merg ca nebuna. Ies si intru la ING Web Café. ING nu lucreaza cu numerar asa ca am facut cale-ntoarsa. Merg 2 statii cu autobuzul si intru laMillennium Bank Romania, unde au trebuit sa dea un telefon in sucursala ca sa vada daca mai pot primi.
Intr-un final, dupa multi nervi si incercari de a intelege unde ar tb sa merg sa schimb niste modene, primesc Ok..am asteptat o ora caci personalul a fost insuficient si o persoana lucra pe doua posturi.
Atat de rau imi pare ca sunt nevoita sa detin un card la o banca”, spune clienta unei banci.
Ai o reclamatie? Trimite-o la: info@bancherul.ro
Ai o intrebare? GhiseulBancar.ro iti raspunde