www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Garanti Bank are o noua strategie: pozitionarea sucursalelor in zonele premium si servicii bancare tehnologizate

Autor: Bancherul.ro
2013-04-25 13:45

Garanti Bank intentioneaza sa-si relocheze agentiile in zonele centrale ale oraselor si pariaza pe tehnologie in oferirea de servicii clientilor. Drept exemplu, banca a deschis o noua agentie in zona Dorobanti din Capitala. Un  bancomat inteligent a fost de asemenea plasat în noua agenție din Dorobanți, astfel că numărul ATM-urilor BancoSmart a ajuns la 245, cea mai largă rețea de ATM-uri inteligente din țară, precizeaza banca intr-un comunicat.


Comunicatul GarantiBank:


Garanti Bank își întărește prezența în zonele centrale urbane și pariază pe tehnologie
Banca relochează una dintre agenții în zona Dorobanți, pentru clienții retail și IMM

București, 25 aprilie 2013 – Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice și inovatoare bănci din România, își relochează una dintre agențiile din București, ca parte a unei strategii de dezvoltare în zonele urbane centrale cu trafic și vizibilitate ridicate. Plasată în zona Dorobanți, agenția se adresează clienților IMM și retail, introducând un nou concept prietenos, centrat pe confortul clienților și pe rapiditate, prin combinarea tehnologiei cu serviciile personalizate.

Noul concept presupune o împărțire mai eficientă și mai aerisită a spațiului interior, astfel că atmosfera este mai prietenoasă și mai caldă, păstrând în același timp nivelul înalt de profesionalism. Conceptul se înscrie în filosofia Garanti, care acordă o atenție sporită nevoilor clienților săi, prin oferirea de servicii personalizate.

În prezent, rețeaua de agenții a Garanti Bank este formată din 78 de agenții în locuri-cheie din toată țara.

„Scopul strategiei Garanti Bank este să impună un nou concept în serviciile bancare, bazat pe grija personalizată pentru client, cu ajutorul tehnologiei, atât prin canale alternative, cât și prin serviciile din agenție. Așadar, prin deschiderea agenției Dorobanți ne propunem să ajungem la acei clienți care folosesc tehnologia, care pun preț pe modurile mai eficiente de a folosi serviciile financiare și pentru care timpul este extrem de prețios”, spune Fatih Arpas, Director IT si Canale Alternative de Distributie, responsabil pentru implementarea noului concept.

Un  bancomat inteligent a fost de asemenea plasat în noua agenție din Dorobanți, astfel că numărul ATM-urilor BancoSmart a ajuns la 245, cea mai largă rețea de ATM-uri inteligente din țară.

Volumul tranzacțiilor prin BancoSmart a crescut în 2012 cu 44% ca valoare și cu 28% ca număr, până la 257.000. BancoSmart poate procesa cinci tipuri de tranzacții fără card: schimb valutar, plata facturilor, reîncărcarea cartelelor prepaid, depozite și plata datoriei pentru cardul de credit.

Și alte canale alternative au înregistrat creșteri anul trecut și vor continua să crească în 2013. Astfel, numărul clienților Garanti Online (serviciul de internet banking al Garanti Bank) a crescut cu 15% în comparație cu 2011, în timp ce numărul tranzacțiilor prin Garanti Online a crescut cu 35% față de anul precedent. Valoarea tranzacțiilor prin internet banking a crescut, la rândul ei, cu 24% în 2012, până la 3,15 milioane de euro. Top cinci tranzacții prin Garanti Online sunt: transferurile de bani, tranzacțiile de schimb valutar, plata datoriei pe cardul de credit, plata facturilor și deschiderea depozitelor la termen.  

„Punem mult accentul pe confortul clienților noștri, oferindu-le soluții personalizate și inovatoare pentru ca experiența lor cu banca să fie una pozitivă. Mai mult, ne propunem să creștem atât vizibilitatea, cât și numărul tranzacțiilor prin alegerea unor locuri premium din centrul orașelor pentru agențiile noastre, precum și prin folosirea tehnologiei prin care clienții pot accesa o gamă completă de servicii financiare, oricând și de oriunde.”, spune Anca Motca, Directorul General Adjunct al Garanti Bank.