www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



BCR introduce plata facturilor la ghisee: 4 lei pentru clientii bancii si 8 lei pentru alti clienti. Nicio alta banca nu taxeaza plata facturilor

Autor: Bancherul.ro
2013-02-01 14:51
BCR introduce două comisioane noi pentru operaţiunile de plăţi facturi cu numerar efectuate la ghişeele băncii, care se vor aplica diferenţiat în funcţie de tipul de client, şi anume: clientii bancii vor plati 4 lei comision per plata factură cu numerar la ghişeele BCR iar pentru cei care nu sunt clienti ai bancii comisionul va fi de 8 lei per plata factură cu numerar.

Nicio alta banca din Romania nu-si taxeaza clientii pentru serviciul de plata a facturilor de telefonie, curent, gaze sau alte utilitati.

Banca precizeaza ca in acest fel stimuleaza platile pe canale electronice, la ATM-uri sau prin internet, unde achitarea facturilor se face gratuit.

INFORMAŢIE DE PRESĂ Bucureşti, 1 februarie 2013


BCR continuă să încurajeze plata facturilor prin echipamente automate şi să descurajeze plăţile la ghişeele băncii

- Plata facturilor prin echipamente automate se va face cu COSTURI ZERO
- Pentru plata facturilor la ghişeele băncii se va percepe comision

Bucureşti, 1 februarie 2013 – Banca Comercială Romană (BCR) începe, de la 1 februarie a.c., ca parte a strategiei de stimulare a tranzacţiilor fără numerar, un proces de introducere de comisioane pentru plata facturilor cu numerar la ghişeele băncii.

Astfel, BCR va introduce două comisioane noi pentru operaţiunile de plăţi facturi cu numerar efectuate la ghişeele băncii, care se vor aplica diferenţiat în funcţie de tipul de client, şi anume: clientii bancii vor plati 4 lei comision per plata factură cu numerar la ghişeele BCR iar pentru cei care nu sunt clienti ai bancii comisionul va fi de 8 lei per plata factură cu numerar.

„BCR va continua să încurajeze plata facturilor prin echipamente automate în detrimentul plăţilor la ghişeele băncii, recent banca instalând o reţea de 400 de astfel de aparate. Dacă urmărim evoluţia numărului de tranzacţii făcute de clienţi cu ajutorul unui casier şi cele făcute fără ajutorul unui casier, adică de client insuşi prin internet banking, POS, ATM, automate bancare, etc. observăm o creştere de la o medie anuala de 68% în 2011, la 73.5% în 2012, ajungând în decembrie 2012 la aproximativ 76%. Această evoluţie confirmă faptul că există un apetit din ce în ce mai mare al clienţilor BCR în utilizarea intensă a modalităţilor de efectuare a operaţiunilor cu numerar prin canale automate (ATM, self service) şi fără numerar prin canalele electronice (POS, internet banking, etc.), a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.

BCR oferă în continuare persoanelor fizice, clienţi ai băncii posibilitatea realizării operaţiunilor de plăţi facturi, beneficiind de comision zero, pentru plăţile fără numerar efectuate din contul curent prin:
- Serviciul “Plati facturi la ATM” prin reţeaua de ATM-uri BCR (peste 2.400 de ATM-uri în toată ţara)
- Click 24Banking
- Alo 24Banking
- Serviciul Direct Debit
- Tranzactii Mobile (*183#)

Depunerea de numerar în conturile curente proprii efectuate la echipamentele acceptatoare de numerar (Ghisee automate şi Maşini multifuncţionale) sau ghişeele băncii este GRATUITA.

BCR oferă posibilitatea clienţilor săi să efectueze plăţi facturi cu numerar prin cele 470 de echipamente automate acceptatoare de numerar (Ghisee Automate şi Maşini Multifunctionale), unde aceste operaţiuni se pot efectua cu comision zero.

BCR a dezvoltat conceptul de Self Service prin instalarea unei reţele de 400 de ghişee automate, valoarea investiţiei ridicandu-se la circa 2 mil EUR.

Clienţii retail ai Băncii Comerciale Române (BCR) au efectuat, în anul 2012, tranzacţii prin internet (serviciul Click 24 Banking) şi telefon (serviciul Alo 24 Banking) în valoare de peste 20 miliarde lei (aprox. 4,5 miliarde EUR), cu aproape 30% mai mult decât în anul anterior.

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 41 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 622 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.400 de bancomate şi POS - 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Aproximativ 50.000 de angajati deservesc 17 milioane de clienti in cadrul a 3.100 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 septembrie 2012, Erste Group detinea active totale in valoare de 217,0 miliarde EUR, inregistrand un profit operational de 2.618,5 milioane EUR si un raport cost/venituri de 51.9%.